CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 28, 2008

thursday meal

even nani cakap aku sangat cemerlang, gemilang dan terbilang dalam proses diet kali ini. mau nye tak..kau tak meroyan kalau dah tak boleh pakai jeans favourite?

semalam ujan lebat gile kan? aku stuck kat ofis smpi 6.30pm, not really late la..but since aku sedang berprojek masak2 ni, aku kene keluar ofis on time. so that i can menyinggah beli barang2 sume dulu kan

anw, last nite, i cooked sayur rebus.

tauhu + sawi + tomato

aku letak kiub ayam yang without msg tu, so aku tak tambah garam. sebab taste dah just nice.

makan dengan nurul jugak. again, nurul cakap sedap :) *eh, manjang sedapppp je, ko biar betul ni, aku mula lah nak curiga*

and also, few slices of belimbing


pening ok bila nak berdiet ni, macam tak tau pulak nak makan apa. takkan tiap-tiap hari aku nak bantai makan sayur, buah and benda rebus2 je. ada je yang muka aku jadi macam tauhu tu. itu kira senonoh lagi la, pasal putih dan gebu kan. kalau dah berubah jadik ijau macam sawi? tak ke sakai rupa aku?

arini aku nak makan ayam la..tp belum tau nak masak apa. tak kuasa pulak aku nak bakar2 bagai. kang terbakar pulak dapur umah aku. then nak masak apa? soup again?hmm

nak gemuk senang je kan, kau makan je lah segala benda. tapi bila nak kurus, macam siyal je susahnya. itu takleh, ini takleh.

lepas tu konon2 aku berangan lah nak makan sayur organik tu, konon2 nak kurus secara sihat dan kuat. kepala hotak dia mahal nak mampos, boleh makan McD 2 trip oke

aku dh buat rules that i'm allowed to eat nasi on Sunday. aku nak makan dengan sardin+kicap. lazaaaaaattttt

thank god its friday!

million of kisses :) ,

-xoxo-

2 u know that u love me:

Unknown said...

haih! kecurnya tgk tauhu memutih mcm tu!

kalau ayam tu masak mcm singgang/pindang pun sedap. masam2 kan sket. tp mcm sup jugak ekh..

hmmm.. mmg penin pala! hehehe..

hotcocoa said...

aku dok mkn buahhhhh je skang sebab aku malas masak.hehe

tak seimbang kn? tp ada gak aku mkn ikan goreng aritu, tp beli ok. bukan goreng sendiri ;p