CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 2, 2008

crazee weekend : I

morning darlings!! :)

uiiii..dh bulan doblas eh..gile cepat tahun 2088 nih..macam2 dah berlaku dalam idup aku tahun ni. nanti aku buat dedicated entry untuk itu

sekarang ini aku nak bercerita tentang weekend aku.

hari sabtu adalah hari bermalas-malasan..tapi mata aku pulak dah tercelik awal. hendak menyambung tidur tetapi adalah gagal. so aku pun bangun basuh segala bnda yang perlu dan tak perlu di basuh. sampai segala beg pun aku basuh jugak

then datang gila aku, aku nak scrub badan pulak..memandangkan kulit pun dah macam kulit biawak. scrub dah nak abis rupanya, so aku teringat DIY body scrub yang menggunakan brown sugar and a few bahan lain seperti oat and bermacam2 jenis minyak

mana pulak aku nak carik benda-benda tu kat rumah aku kan. aku cuma ada gula halus dan minyak masak seri murni sahaja

so aku belasah scrub badan dengan gula halus tu..best oke..macam rasa bahagia, hehe. tapi lepas tu 5round aku bilas toilet aku..tak sanggup aku kang bukak2 pintu toilet semut dah penuh kat lantai. gile scary ok

lps tu sepanjang hari aku terbaring atas katil sambil tgk tv..hehe

owh, malam tu aku pegi carrefour untuk membeli ini ;p

nak cuci toilet pulak..tangan aku kalah la dengan sabun..komfem mengelupas

-xoxo-

0 u know that u love me: