CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 8, 2010

i think

i think my boss is in a bad mood..and that makes me unhappy. sebab nya aku kan memang tak suka orang cakap kasar2 dengan aku, pastu muka tegang semacam, pastu muka macam tak suka cemana tah..pastu aku rasa macam dia marah dengan aku. tapi apa je lah yang aku buat?? and yet i'm blogging. haha. takpe, dia tgh meeting plus memang takde keje urgent ni.

hmm..just now i smiled to him, and he was like tak ada perasaan. or lebih kepada muka bengang -ko-senyum2-pehal?? isk..scares me and terus muka aku jadi herot nak teriak. huhu. ceq kan sensitip.wakakaka. ah x suka la..rs macam ada buat salah je menyebabkan dia jadi tak happy. shit, aku asyik fikir psl kpi je sejak keje sini. kalau aku tak tau pape, or tanya soklan bangang kat org, aku trus mcm - abis la kpi aku. mesti org ingat aku tak competent. waaa saiko siyal. x suka, x suka T_T

harini memang tak boleh balik awal la kot. my boss will be on leave for the rest of the week starting tomorrow, so i expect he will settle everything by today and of course i have to be there kan. hmm.

anw, mak aku dah sibuk tanya minggu ni balik ke tak. the thing is aku pun tak tau nak balik ke tak. aku suka je balik kampung, bole makan sedap2. tapi nak travel tu yang malas. kalau aku ni jumper kan ke best. tau tak aku terfikir apa sekarang. sambal udang!sedapnyeeee

-xoxo-

0 u know that u love me: