CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 2, 2009

Transformers on Wednesday

sejuk oh pagi ni..ujan lebat. yang mana dah tentulah aku sampai lambat ke opis kan. dekat kul 9 baru aku tpacak kat opis.

semalam lepas balik keje, gi tengok Transformers. tiket kul 9pm, tapi by 6.15pm kitorg dah sampai Pavillion. so jalan2 dulu, abih sume kedai kitorg masuk. sampai dah tak tau nak pegi mana. dengan toilet sekali pun aku nak masuk. kami sangat behave and tak beli apa-apa pun sebab dua2 tak withdraw duit. haha. bagus gak la..kalau ada duit dalam wallet, mula lah perangai setan nak beli macam2. wei aku kene simpan duit nak kawin niiiiii

pastu gi makan kat Subway. smpi dekat2 kul 9 kitorg gi lah GSC. gile ramai orang oke. macam weekend plak. korang tak keje ke hah??

komen pasal the movie. best la, robot2 sume gempak. Optimus macam sangat gagah gitu, Bumblebee as usual comel. Twin agak bongok. macam biasa la yang jahat mesti la hodoh kan. i hate robot yang doctor tu. sangat jahat ok, dah la kau kecik. tetiba nak kejam. apehal kau?

memang betul la Mummy Alya cakap, this time terlampau banyak kemusnahan. memang cite tu gempak tapi personally aku takde la rasa nak pegi tengok lagi sekali. kalau yang 1st tu dah tengok wayang, beli dvd lagi. semangat lebehhh..

and i know people go gaga talking about megan fox yang hot katanya..aku x rasa pun dia tu hot. seksi, yes. tapi nak kata hot gila tu err..tak kot. and aku tgelak la jugak bila ada rumour kata dia tu lelaki. hahaha. kelakar ok. kalau betul, lagi la kelakar..haha. ok, gila..gelakkan orang

lama oh cerita tu. dari kul 9pm smpi 11.50pm, lebih kurang. balik umah terus, mandi2 terus zzzzzzzz.

takde gamba, tapi semalam aku janji nak google muka Madam Kwan kan?jap..tak ada ok!!ah tertekan.

tapi rupa dia memang macam ni, siap pakai topi tu. cuma aku takde la buat gila nak telek taik lalat dia tu. tak pasal2 kene pelempang je kang

arini nak tido cepat, ganti tido malam tadi. hehe. weh, arini pun aku dipaksa untuk mengapdet!! ;p benci kau. hahahaha

-xoxo-

4 u know that u love me:

MamaFaMi said...

Mama tak de chanlah gamaknya nak gi tengok ni. Tengok Ice Age 3 la kot...hehehe...

Diana Ishak said...

wahhh..aku sgt teruja bila dengar ada orang nak kawen...
sila hantar kad.

hotcocoa said...

kak di, date pun blom ada ni. gatai je lebehh. okeh nnt dh kompem wa anta kad

hotcocoa said...

mama, Ice Age 3 terbaikkk