CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 8, 2009

18th ramadhan~

mengantuk kt opis..tahap gila la ni smpi terpaksa update blog. haha. mula2 tak ngantuk, lapar je. tp lama2 mengantuk pulak..adakah lapar akan menyebabkan ngantuk? eh, bukan ke aku ni kalau kenyang mesti ngantuk, lapar pun ngantuk kah? haha..ckp je mmg kuat tidur, kan senang!

anw darlings, mak dh remove list perfume kt tepi tu sebab macam kaedah malas je nak update kan? tapi, tapiiii..anda masih boleh request nye perfume apa yang anda mahu. saya sedia berkhidmat. nak raya ni, ha memang sesuai la senah oii kalau nak beli perfume

aku? aku mesti la dah beli..1st hari raya item aku. nanti aku amik gamba n bubuh sini ok :) suke tau. lalalalala

baeklah mcm biasa report psl juadah berbuka. ehh dah 18 ramdhan arini kan. ee nak raya, nak raya..copp mak belum ponteng lagi taww. okehhhh, byk ckp lah kau ni. mulakan laporan sekarang

14th day, dh nak dekat bbuka baru sampai umah. traffic like hell i tell yu. mak sentap sangat tau. dah la lapar. so sampai2 umah, trus goreng nugget. lps tu masak nasi, kuarkan sotong. bbuka makan nugget dulu. later aku buat nasi goreng campur sotong. pakai perencah je ye, toksah nak kagum sgt igt aku tumbuk cili, belacan bagai. x sedap ok perencah adabi tu. nooooo. x suke! x suke!

15th day, as usual la kemas umah sume. dah la mop aku patah..jenuh aku lap bilik guna kain. cinderella sgt ok! bilik sahaja la. kau gila nak suh aku lap satu umah? jangan harap. aku sapu umah je. then lap2 dapur sikit

ptg tu janji dgn ida nak gi bazar n bbuka kt umah dia. patut aku ni bertunang dgn ida je kan? ahahahaha..ok2 bongok lak tetiba

sape kata my hair always in place?? tgk tu serabai

rambut basah so i decided tu ikat 2. konon2 comel la kan?? hahaha. haktuihh. pastu amik ko bile aku bukak rambut aku melengkok lengkok sana sini sbb ikat ms basah..dah mcm org meroyan rupa nya

menu bbuka dari bazar ialah
  • nasi kerabu
  • air mangga
  • kerang sweet sour - sumpah layan abisss. dua kali tumpah kat karpet ida. haha. sori nokk
ida makan kuey teow sup, air mangga tu kitorg share. pompuan ni mmg x byk makan. bagus x bazir. kalau ikut nafsu puaka niyang rapik aku ni, sume aku nak beli..tp sib baik makcik ni ada suh bersabar

lepak kt umah dia smpi abis tgk cerekarama

16th day, malas nak gi mana2. so aku masak
  • ikan masak kicap
  • daging salai masak lemak cili api
daging tu aku salai atas dapur je. dlm non stick pan. sib baik jadik..hehe..

17th day, bangun2 pagi je tiba2 semangat nak raya ok. kelam kabut pikir alamak baju x beli, kasut x beli. perasaan adalah cemas. takut sangat baju kurung kat malaysia ni abis sebelum aku beli. tidakk, tidakkkk. so yg penting adalah planning. hehe.

smlm aku pegi tgk kasut raya kt isetan lot 10. sangat menggoda. tapiii kene beli baju dulu kan? ok2, dh aim mana nak beli sambil cakap dlm ati alip-lam-lam-ha, sape beli tangan kudung. x kireeeee..tangan kudung ok! siriyes ni, x tipu *muka x senyum*

arini pulak nak gi klcc, sbb abg aku suh belikan kasut raya dia. bole?? ahh..dh xde kasut ke kt johor tu. tapi aku kan adik yg terpuji, so gigih la kan..sambil tu bole tgk kasut aku jgk. hehe.

esokkkkk is THE DAY, gigih nak gi jalan TAR lps keje, nak carik baju, nakkkk. mcm dh terbayang semua dia ruang mata. dh beli baju tu bole trus shoot beli kasut the next day nye. actually aku dh ada baju raya sepasang, tp aku nak tmbh lagi satu sebab kalau takkkkkkk, komfem la mak aku MEMBEBEL baju aku ada sepasang je -_- oh and kene belikan tudung utk mak aji tu, dia dh pesan ok..siap pesan pulak tu tanak tudung labuh. ewahh kemain kan?? haha takut la tu aku sabotaj beli tudung labuh. hahaha. tau takutttt. hahaha..eh, kenapa byk sgt ketawa?

ok menu semalam ialah..ohh, traffic mcm cilaka aram puaka #&^%&^&**^ smlm. kesian mak berbuka dengan Lipton Red Tea je ok T_T. mcm biasa la kalau balik lmbt, makan nugget je la jwbnye. malas ah nak masak bagai. x kuasa!

ok2 ada cite kelakar semasa melihat2 kasut. dalam hati tgh aim mana satu nak cop dan tulis alip-lam-lam-ha. tiba2 seorang amoi tny

amoi : how bad is the jam today?

eh adakah dgn memakai mask kelihatan seperti polis trafik?? tapi xpe..

hotcocoa : veryyy bad. bcause today is public holiday in Selangor, so u know

amoi : ooo..yah. everyone come here rite?

hotcocoa : hehe..*senyum pun x guna sbb pki mask bukan nampak kan? tp xpe mata kan sepet sikit bile senyum. harap dia perasan*

tiba2 amoi ni peramah tanya itu ini. ok,okayy semangat 1 malaysia. so aku pun layankan je la kan. tiba2

amoi : how old are u?

fineeeeeeeee..ni nak jual insurans ke apa ni? apa?apa?? tp spt biasa ekspresi adalah terselindung di sebalik mask

hotcocoa : err 27

amoi : wahh u look so young

hotcocoa : er haha..haha. *tetiba gelak suke. padahal tadi mcm nak marah* no lah, anw thanks

pastu mcm2 la dia tanya keje mana bagai semua. rupa2nya dia beautician. em ok lah mmg lawa pun org nya

alih kan dia cakap

amoi : can u take off ur mask?

i was like apakah?? fuck la mst nak tgk kondisi muka aku pastu bebel2 itu ini and suh aku pegi salun dia buat facial bagai kan. taknak ok, taknakkk. kenapalah aku x pura2 bisu tadiiiiii

hotcocoa : why?? *adakah aku kelihatan spt pencuri kasut??*

amoi : if u dont mind i want to see ur face

wah takut disitu..iye la kan mana tahu tetiba saiko simbah asid ke kan. aku adalah imaginasi tinggi oke

so aku mcm take few steps back n tarik mask aku..bygkan dalam slow motion sekarang!! n aku tgk dia, dia tgk aku....

krikkk..krikk..*bunyi cengkerik*

tiba-tiba

amoi : waaaaaa u so pretty!! muka u mcm itu Pussycat Dolls..itu yg rambut hitam selalu nyanyi

hahahahahahahahahha...apakah? mak belashing taww. cepat2 pki mask balik. sib baik aku puasa amoi, kalo tak aku dh ajak ko gi makan nasik ayam chee meng. hahahaha

nak gak tu letak gamba dua2. hahaha. tapikannn..nicole ni mcm mak nyah la kan??

-xoxo-

0 u know that u love me: