CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 24, 2010

tak ada point, pointless, tapi dalam bentuk point

  • ok i lied about uploading the picture. x sempat lah nok. balik keje lambat sampai umah tgk tv berangan mandi gosok baju then tido. fuhh..ok la lied again, i did online sekejap fb-ing. that thing adalah berpuaka and its like mnyerap dalam otak and you're hypnotized to login and click here and there *stalk people* and suddenly macam dah sejam kau mengadap page tu! jahanam betul

  • last month, i dont even know what i did with my salary. seriously. alih2 tinggal sikit. let me think what i bought..hmmm..well NOTHING! i dont even buy a present for myself on my birthday. duhh..tiba-tiba broke tanpa sebab. ada toyol ke curi duit aku? nanti malam aku nak tabur kacang hijau lah depan pintu. wow it ryhmes. lol

  • i love my job..err no i dont actually..but i need job to keep me sane. kalau tak aku akan meroyan 44hari sebab bosan, xde duit, bosan, xde duit, bo..well u get it. tapiiii adalah menyampah nak pegi keje bila kita menyampah kuasa dua nak jumpa org yang dibenci. aku ni nak kata frenly sangat tu tak jugak, nak kata sombong pun tak jugak kot. i'm in between. ye la takkan tiba2, nak terjah orang comolot bagai. aku bukan abang nas rambut ketak. but kenapakah bila i'm trying to be nice to some people, dia seperti kau-tak-cukup-bagus-nak-nice2-dengan-aku. macam kesiyal ye dok? hang igt aku hadap ke nak teguq hang, kalau bukan sebab keje, x kuasa aku nak hadap muka jawa hang tu. lepas tu nak speaking slang2 dengan gua. dik non, u need a bigger mirror oke. typical stuck up malay bitch. kau tu x cantek nak buat perangai macam tu tau tak?? if kau cantik aku takleh nak kata apa la kan. and i dont what is her fucking problem with me! kenapa lah ramai sangat orang perasan cantik and bagus when clearly they're NOT! erghhh

  • akak x sabar nak gaji esok. boleh makan sedap2. sedih tak? kena tunggu gaji baru boleh makan sedap T_T kalau tak, ayam penyet yang murah pun terasa mahal dik non~

  • sebenarnya i banyak duit tp saja merendah diri

  • ok, point kat atas tu tipu.. haha.

  • aku nak cakap apa sebenarnya ni??

  • xde apa kot. babai

-xoxo-

6 u know that u love me:

Myn said...

Salam,
oit aku ni ko nye silent reader, slalu masuk sini sbb suke baca celoteh ko yg kenkadang kelaka n kengkadang suam suam kelakor. dah lama tak update,mebbe ko bz kot.

Anyway salam kenal. HOpe u doin fine n Happy new year. waah tetibe aku wish advance kan padahal belum masuk new year. tee-he. cu.

Tasseri Enterprise said...

salam,
tumpang lalu eh

jemput-jemput ke blog saya
http://myuniquependrive.blogspot.com

miss n said...
This comment has been removed by the author.
miss n said...

i like d point form format ^__^ tp kdg2 apa yg tertulis diulang baca berkali2 especially bila blog ramai viewers, hopefully in d future dpt elakkan perkataan yg kurang baik agar tidak diulang baca oleh insan2 yg dtg mnjenguk, insyaAllah.
semoga kelak dipermudahkn dlm urusan kerjaya & k'hidupn s'hari2 ^__~

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.