CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 18, 2009

aku nak update semalam tapi tak sempat..aku sibuk oke. so ni aku update secara fast n furious


1. i've been stalked!! seorang lelaki gila, menaiki motor cup (betul eh eja macam ni?) ber plet johor. takut gila ok, aku berdebar-debar..

macam kesiyal ayat yang di ulang ialah 'awak plis, bagi no fom..plissss..sekali ni je.awak nak bagi ke tanak?awak plisss, bagi no fon..plisssss..sekali ni je. awak! awak!! *bila aku buat seperti si pekak*

then gila dia datang, dia stop kan moto and ikut aku sampai lif ok!! kepala hotak dia! aku pandang badi gile sambil cakap 'eh, tak paham-paham ke!???'

tp aku tak tahulah lelaki ni jenis bebal ke cacat ke..dia tetap ulang ayat 'awak pliss bagi no fon. saya mengharap sangat'

kau gila ke weh?? aku takut lah bongok!! patutlah orang tanak kat kau kot

dia blah lepas aku naik lif..aku naik lif tu pun sebab ada orang dalam lif tu, kalau tak mampos aku tak naik..dibuatnya dia ikut aku..tak ke naya. bersyukur lif aku pakai access card

serius aku menggigil gila babi. babi lah mamat tu..saiko!!!!!

then aku call ida, dan seterusnya kami melepak McD, with Cino n Bokyah (mcm tu ke nk eja??)

babe, kita tak amik gamba rmi2 la..

2. aku nak tengok wayang harini, semangat ok. tak tau kenapa. tapi dah gatal nak tengok, so layankan je lah perasaan dan jiwa aku ni. tapiiiiiiii semua tiket online cite Slumdog Millionaire tu abis! bole ke??

aku gigih nak walk in ni. harap-harap la ada lagi

owh, dah jumpa roti gardenia choco raisin tu. jeng..jeng..jengggg

bahasa inggeris

bahasa melayu

tu rupa roti tersebut, kismis dia aku korek sebijik tu sebab besar sangat

sedap gile la aku rasa kat tekak aku ni. betul-betul sedappp ;p

btw, ni sarapan aku pagi tadi, ada dalam peti ais kat opis. aku lupa ok..ini cleaner aku bagi sempena CNY

coklat jenama hany oke. ko ada?? nasib baik bukan horny

dah, aku nak pegi tengok wayang...jangan la xde tiket!!!

muah2!!

-xoxo-


2 u know that u love me:

Anonymous said...

sape yg stalked tuh? bahaye betoi.. lenkali jgn jalan sorang2.. handbag kepit skit

hotcocoa said...

tak tau, tak kenal, tak penah nampak before ni. mmg takott. ms tu br balik keje, tu yg sorg..lps ni gi mana2 kene bawak bodigad ah. hehe

ok boss. noted! mmuah!!