CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 13, 2009

macam biasa la, membebel je keje aku

kuat makan betul aku sekarang. konsep tamak sepanjang masa. dah lunch makan mee goreng, tapau lagi rojak buah 4 ringgit. tak macam boleh buat party rojak pulak kan. abih dah gitu standard dia, mintak singgit kang merasa kene khutbah jumaat dengan makcik emosi tu. dah penuh tembolok, makan plk lagi cheesy wedges beberapa jam kemudian..ya allah, bile ingat balik ni rasa insaf sangat *cari sejadah*


ha cite psl cheesy wedges kan, dulu masa benda alah ni baru mula bertapak dalam bidang makanan, punya lah favourite sangat ni. klu dah oder snek plet kt kfc tu, harus nak side order cheesy wedges. lps tu kalau chessy n mayo dia ala2 picit pakai botol susu, mesti rasa nak maki je. paling best kalau pegi kat kfc yang ala2 pelanggan nya ialah udara *tak ada orang*, ha kat situ diorg macam nak perabih stok makanan, punya la banyak potion yang dia bagi. suke..suke..

em..akak dah salah point nih..

ok yang sebenarnya nak cite lain. rabu aritu pegi makan kfc..mula2 nak tgk wayang, tapi 2012 tak kuar lagi ms tu, so cancel lah. si bulu mata *nama baru untuk ida* mngidam nak kfc. banyak lagi ni dia ngidam, ngidam pizza, pastu ngidam nak gi carefour. x perlu sangat kan?? ;p masuk la kfc. aku ni dah macam nak meletup perut, ye la dah lunch mee goreng+rojak buah tu kan. so mcm komfius lite2 la nak makan apa

sampai2 depan kaunter tu, ida pn oder bla2..seperti biasa pompuan ni memang suka tertipu dengan iklan maka nak makan hot rod tu. sumpah aku benci iklan kfc dgn pizza. menipuuuuu je keje, indah kabar dari rupa. sentap tau!

sampai turn aku masih bongok tak tau nk makan apa..lgpun xde org bratur dah, so i took my own sweet time la kan..walaupun cashier dah buat muka tahi. adakah aku peduli? memang keje kau bdiri kat situ macam kayu, diri je lah *mode kejam* mungkin kalau muka dia manis sikit, aku ok. pasal aku ni cepat kesian kat orang sebenarnya. tiba2 aku nampak menu cikeroni (sp?) . tak penah try tu..acik peramah ni tanya la kt cashier tu

hotcocoa : cikeroni tu sedap tak? cashier : em bole la
apakah??? helo..itu ke jawapan terbaik kau? aku mintak recommendation ni..klu jawapan macam tu, baik aku tanya dengan kasut aku ni

hotcocoa : em, i nak tau la rasa dia mcm mana. u penah makan ke tak? cashier : penah, ok la..bole la kalau u nak try

macam cibai kan? semua menu kat situ aku bole try la bongok! bagi la recommendation..like bnda tu pedas ke, too cheesy ke, saiz besar mana ke..akak bengang sangat ni. trus akak campak henfon akak kat muka cashier tu sebab geram..

eh tak la, tipu je. hiks..

kaya ke kau nak baling2 tepon??

tapiii memang sentap ni, trus aku cakap

takpelah, i nak cheesy wedges je *muka serius macam donald trump*

i want chessy wedges!

cashier : eh, kenapa u taknak cikeroni

haaa..saje je tanya soalan maut. lantas akak menjawab dengan yakin

buat apa i nak order? i mintak recomendation u, u tak recommend pun. malas la i nak order

cashier : eh, boleh la kalau u nak order. i belanja

tiba2 ko rasa bersalah ni kenapa? takut aku suh panggil manager kan? baru nak insaf selepas buat muka tahi? dah terlambat jah, dah terlambattttt

taknak lah. i nak cheesy wedges n twister orange

*bunyi cengerik..krik..krikk*

cashier : ok

1 minit kemudian

cashier : cheesy wedges n orange. sama dengan baju u. air oren, baju oren

tak kelakarlah setannnnn

eee...bunuh kang!

sempatlah aku tengok nametag, kata dengki kan? BROWNIE ok nama dia. patutlahhh..




binatang sangat katanya. huh~

-xoxo-

p/s i love you : gambar semua dari google sebab still takleh transfer gambar lagi ni

4 u know that u love me:

Perfume Rack said...

Okeh...

Mak tahan gelakkkkk baca entry nehh... hahhaha

amiys said...

aku gelak sorg2 depan pc ni.. confirm staf aku kata aku gile..

hotcocoa said...

Perfume Rack : bebeh, memang i geram ok masa tu. bole dia main2kan perasaan i. smangat tau nk try cikeroni T_T

AmiYs : hehe..ko kunci pintu tak? kang bos ko masuk tetiba kang. hehehe

Unknown said...

nak cheezy wedgges jugaa ;)