CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 10, 2009

xde idea

betul kata kak Di. biarkan serabut itu, hidup kene diteruskan.


mentang2 kata nak teruskan hidup, terus melantak asam pedas dengan nasik 3pinggan. nasib baik tak termeninggal sebab kenyang. itupun aku berenti makan sebab malas nak basuh periuk nasik. so tinggalkan balance sikit. nasib lah sape makan last

bangun tido terus makan nasi kau..x cuci muka pn lagi
sebab mak aku xde maka berani lah kan? hehehe

akak bosan tau xde cerita nak bgtau. takde org yang nak dimaki. eh sebenarnya ramai, tapi tak tau nak start dengan yang mana. lgpun penat nak maki2 ni. grammar akak pulak tahap oxford kalau dalam bidang makian. hilang la ciri-ciri sopan santun Dayang Senandung akak nanti. lgpun takde beli barang baru yang layak aku berlagak kan di sini. bosan sangat. ewah2..gaya cakap macam nak beli elvi gitu. pijak kang. takat beli pad dengan berus gigi kat guardian semalam tak payah lah nak tempek sini kan. harus lenyek sampai mati je kalau perangai macam tu

jumaat lepas aku MC. mula2 ingat nak cakap dengan doktor yang aku sakit jiwa. tapi kang takut MC x dapat, di bukak pulak fail untuk aku, kena buat rawatan susulan. satu hal pulak dah. dapat la MC sebab demam lite-lite. lgpun selsema sikitttttt sebab kene ujan. dah alang2 ada modal tu, aku tambah sikit berlakon sarung cardigan segala. konon sejuk la kan, kata demammm. padahal macam neraka je, keluar klinik cepat2 campak cardigan. kemas2 barang terus berambus balik kampung, tu yang dapat makan asam pedas tu. hehe

jap aku nak cite apa ni sebenarnya?

memang aku xde bnda nak citer lah. dah gi baca blog orang lain. datang lagi minggu depan.

-xoxo-

0 u know that u love me: