CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 11, 2009

baju baru

aku ada satu leggings yang aku beli dah dekat sebulan lebih kot..tapi tak pakai2 sebab xde baju yang panjang..semua adalah2 tshirt2 dan sumpah buruk nak mampus kalau pakai dengan leggings. mungkin kalau bontot ala2 shakira atau beyonce, mampu lah kan nak pki dengan tshirt..ini bontot leper dan lebar, adalah hazab sama sekali..

aku ni kalau makin kurus, 1st yang turun ialah bahagian bontot. terus jadi macam capati..flat. yang part aku nak kurus tak turun2 jugak. while kalau badan aku naik. peha lah akan berlumba2 menaiki tangga kejayaan, siap bertanding secara sihat dengan perut. shit sangat. bontot aku ni plak tunggu peha aku saiz batang pisang baru la dia nak bagi saingan. terhegeh-hegeh..tak ada daya saing langsung.

tapi redha jek lah..komplen je keje kau, xde bontot kang baru kau tau! ;p

ok, nak cite pasal legging tadi kan. ok, so semalam gigih la pegi sg wang nak beli tshirt panjang. dah pegi aim minggu lepas, tapi masa tu malas nak try maka x beli. suka sebab dia x besar. kan ke tshirt panjang2 ni byk yang besar2 free size..x suke ok. susah nak jumpa yang ada saiz. so semalam pegi la..

tiba2 amoi tu cakap tak boleh try. benci kan? aritu beria suh akak try, ni dah tak bole plak. erghh..tapi aku beli la jugak. balik umah terus try. bila masanya pulak yang aku reti sabar kan?

yayy suke sebab x besar gelebeh2..n cukup panjang menutup bontot capati n peha batang pisang

sempat la posing dengan beg sekali. beg baru!!! ahahaha. aku memang macam tu ok. kalau boleh nak test pakai dengan kasut sekali, dengan earring..semua lah. complete set kata orang. sara bole tanya kt aku 'mana leather jeket?' terus akak kompius bile masa nye aku ada jeket nih. aku tanya la 'nak buat apa?' baru la macam rihanna katanya..banyak lah kau.

eh2..ini gambar tak perlu. tengokk tu rantai baru kita. Kunang2 belikan. harus kene canang ni, pasal nak harap dia belikan aku aksesori memang makan tahun ok. pendant sendiri punya

aku jarang amik gambar dari depan kalau korang perasan la. sebab aku rasa hidung aku besar so adalah tekanan tengok bila tengok gamba yg amik dari depan ada unsur hidung loceng di situ.



seee sama kan? rupa bentuk tu very der sama ok! nih awat besaq sangat gamba loceng nihhh..ah lantak

nak buat shading sumpah tak reti..lagipun jenuh la takkan 24 jam nak buh shading kt idung kot. apa kau sawan? so kaedah terbaik ialah amik gambar dr tepi. sekian

eh belum sekian, ni my dinner semalam

sosej goreng

gile tamak sampai 4 aku belasah. mcm mana muka x banyak jerawat??? erghhhh!!!!

-xoxo-

0 u know that u love me: