CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 17, 2009

kawan saya ahli avon

aku dh sign up facebook semalam. and kawan2 aku suma macam ckp 'syukurrr' and 'finally! haha' . biadap gila kan? tau lah you're so 3008, i'm so 2000 and late! benci tau..pulak tu kedekut ilmu pulak si nani tuh, tanya sikit nak marah okeh. mentang2 aku ni buta IT sikit..bencik! watever~ bukan dapat duit pun kalau register kan?kan??? *matilah emo* nanti lah aku tambah apa yang patut kat situ. nak letak gamba sume. eh tiba2 semangat pulak. haha gila!

weekend was ok n great for me :) macam2 plan untuk sabtu. nak gi karoke lah, nak gi mid lah. last2 i have to cancel semua hanyalah kerana tuan umah nak datang betulkan paip. sukati je last minit. fine la aku pun gigih bangun pagi ok sabtu tu. siap Kunang2 ajak breakfast pun i have to say NO. sekali bole pulak tuan umah kata 'i maybe dtg petang around 6' fuh..masa tu jugak rasa macam nak jadik naga tasik chini. terus aku ajak liza gi lunch sama2. aku ingat makcik tu nak lunch dekat2 je, maka aku dengan rambut basah lepas mandi, x mekap dan menyarung baju bangla

baju petak2 ni macam bangla kan?

sekaliiii dia haruk aku pegi ampang point. sib baik ampang point je..tp still la kan??? had nasi ayam. adalah kebulur, maka tidak la pulak aku ni ada masa nak amik gamba bagai. abis2 je makan, ujan uolls..lepak situ lagi. tp tgk ujan x teduh2 pun. so kitorg gi la masuk kedai2 kt situ. kitorg bukan dalam ampang point ye..kt kedai deret2 luar tu. hamik kedai cah converter pun kitorg masuk. adakah kamu perasan kdg2 barang dia memang tah pape. like henbeg berbentuk bas sekolah????

gigih ni masuk sume kedai, last2 terjebak masuk sini

x penah2. haha.

tercongok la masing2 konon nak beli barang. last2 liza cakap 'aku nak beli perfume lah'. laju je pilih last2 dengan amount dia beli barang layak jadik ahli kaedahnya. tahan gelak je masing2. liza keji gila suruh aku guna fail berisi katalog2 dia tu buat tutup kepala nak redah ujan gi ampang point. haha. kecik ati kakak avon tu nanti kan?

gigih isi borang keahlian

motif mulut kak nita???

ok, better

jalan2 buang masa n pegi makan 2nd round plak ye kt taman dagang. matilahtamaknakmampos! balik terus bergulung dalam selimut sebab kenyang+sejuk = mengantuk. syokkk aku rasa aku tido kul 11 malam kot. hehe

serabai gila

cite hari ahad sambung next entry. tak tau lh bila senah, tggu lah minggu depan ke. akak busy! ;p

-xoxo-

0 u know that u love me: