CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 4, 2009

yada..yadaa

my life adalah totally upside down sekarang. byk gile bnda x setel, kepala serabut, hati berduka lara, jiwa x tenang..apa lagi. sume cukup lah..T_T i cry all the time, serious..aku ni nmpk je gagah perkosa, tapi kekdah jiwa tisu gak sebenarnya. tp aku jarang nangis dpn org..pasal acik buruk bile nangis. eh kalau x nangis kau lawa ke?? hahaha ;p aku nangis dpn org tertentu n boleh dipercayai je..the one yang tahu my prob straight from mulut aku.

sometimes aku rasa why la my life is so fucked up. tp 5minit pastu cepat2 aku mengucap. ish apa jadik orang tak reti bersyukur ni. Tuhan baru bagi ujian sikit dah menggelabah..ada orang lain tu lagi teruk kan. guess i just have to learn how to get through everything. life sapa xde problem kan..at least i still have my family and all my keSAYANGans :) and yesterday my mom datang umah! ahhh..rasa lega kejap dapat bgelak ketawa sebab mak aku adalah comel dan kelakar. dia pegi basuh tangan kat sinki dapur lepastu bila nak tutup paip tu x boleh. macam air mengalir je, agak 5 minit la jugak dia kat situ, pastu dia tanya

ma : eh apesal paip ni x boleh tutup?

hotcocoa : mana ada, ok je la. ma buat apa? *jerit dari hall sambil jengah2 dia kat sink*

ma : ee..ni yang aku tension ni *sambil berusaha gigih nak tutup paip* eh malas la aku!

hotcocoa : selalu ok je. jangan nak mengada, diri situ sampai air tu berenti!

ma : tak boleh lah! *suara bersalah sebab rosakkan paip + tension*

hotcocoa : hahahaha..biar je lah. mmg paip tu dah rosak. blum panggil maintenance. hahaha

ma : hahaha. nak kene kau ni. penat aku belek paip tu

aku dh gelak gila2 ok. tak lama lepas tu dia nak basuh tangan lagi

hotcocoa : ha guna lah paip tu lagi

ma : tak ingin aku, nak pegi bilik air

hahaha..comel. takut kene buli la tu..

tapiii mak kan..cemana ko gelak nak terkeluar anak tekak pun, she still can see the sadness in your eyes. punyelah aku control mancho takmoh nangis..gigil2 kepala lutut. hehehe. mak aku tanya, tp aku elak2..x best la kan nanti mak aku susah ati. the fact dia buat aku gelak dah cukup menggembirakan :) so easy to please me kan?

anyway, weekend ni nak balik kampung. i miss masakan mak aku. sume orang cakap aku dah kurus gila. eh ye ke? baru je minggu lepas aku rasa gemuk. see, ubat diet paling berkesan ialah hati yang sedih. hehe. ok, abaikan tips tu. nak makan asam pedas mak aku la. mkn byk2 sampai buncit lepas tu baring tengok tv, seterusnya tertido. and bapak aku as usual bile nampak aku terlelap mesti dia cakap 'napa x tido betul2 ni' sambil letak bantal kat kepala aku. who else can treat me like that??? hehehe..

i need to rearrange my life. once and for all!

-xoxo-

0 u know that u love me: