CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 16, 2009

~Kunang-kunang a.k.a Kunang2~

sindrom malas nak amik gambar kembali. maka kau baca je lah ape aku membebel ni, but cerita takde gamba memang bowwringggg kan?

arini bos still xde *sengeh2 seperti meminta dilempang* maka nak bangun pagi tadi amatlah liat.. dah la aku tahan mata dari kul 11 sampi 12 malam td sebab nak tengok what happen to Patty Hewes (Damages series) lepas kene tembak dengan Ellen tu kan. mata dh mengantuk tahap Hamtaro tapi nakkk jugak tengok, dah tunggu dr minggu lepas kot. aku jeling jam - 11.50 - fine, kejap je lagi..sekali bole ke aku terlelap..sedar2 dah pukul 12.05am!! babi laaa..nak menyumpah pun sah2 kene kat diri sendiri kan?? so tunggu je la ulangan dia nanti.

since bangun pun dah lambat, takde la masa nak iron baju semua. sarung je jeans- dats the plan. so lepas mandi kene pulak fikir which jeans to wear. kenapalah complicated sangat hidup aku hah? bila dah grab satu, fikir psl baju takde yang match pulak..kene beli baju lagi ke? aku rasa almari aku kalau ada sepasang tangan, komfem sudah dah menampar dan menumbuk aku. while kalau dia ada kaki, dah lama dia lari umah dan meninggalkan nota 'aku sudah tidak percaya padamu lagi, lebih baik aku segera angkat kaki'

tengah2 termenung depan almari tu aku ternampak my old jeans *yang dh tak muat since last year* and i was thinking 'pesal la aku tak buang ko lagi??' memang dah 2-3kali fikir nak buang, tapi macam sayang sebab apa dosa dia weh? being seorang perempuan meroyan yang suka sakitkan ati sendiri, aku sarung la jeans itu. and suddenly..pagi aku bermakna oke. tak perlu secawan nescafe or breakfast @ mcD. aku dah muat pakai seluar itu!!

oh, suke, sukeee..dulu kalau pakai, adalah ketat tahap mcm nak mencarut 44kali and menyalahkan kualiti kain yang mengecut lepas cuci. haha. terus la sarung suar tu kan..kata proud of myself gitu. sib baik aku tak buang hang dulu kan?hehe

kalau dah kurus maksudnya bole makan sesuka ati kan?;p so tadi tapau makan nasi+asam pedas. tamak amik nasi banyak2 pastu tak abis. keji gile. anw, since kedai tu lauk dia dah abis, aku pegi la kedai sebelah sebab nak beli ayam goreng. masa nak bayar ayam goreng tu, abang kedai tu ckp 'tak payah, dah ada orang bayarkan' ha?? aku insist nak bayar jugakkkkk. pdhal suke je kan org bayarkan?? hahaha..takde la, tah sape2 bayar weh, aku tanak la kan. tp abang tu tanak gak amik duit aku. tah pape2 tau, amik je la..kan dh kire untung berganda tu. tanak sudah, nama kau dolah, tetek kau sebelah. tengs sape yang belanja ayam tu...tp sbnrnya agak scary juga. taulah kalau tang aku, kes2 adalah ala2 ripleys believe it or not. haihh~

been a week tak jumpa Kunang2 (nama baru en Perisik, sejak dah jadik tunang..hehe) sayangggg, i miss u taww *rasa nak tampar dengan selipar tat sing takkkk?hahaha* so malam ni nak jumpa kejap. macam jauh sangat je kitorg ni, aku rs kalau org lain sure everyday keluar makan sama kan? xpe la, jarang2 jumpa bes sikit kan shayang? :) ok siries rasa nak pitam dengan kegatalan sendiri.

owh, and nak discuss something dengan my Kunang2..tak boleh simpan dalam ati dah :(

have a good day darlings! :) oh, btw..tomorrow is my 27th birthday!fuhh..

-xoxo-

0 u know that u love me: