CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 15, 2009

wat a sunday!

its not my fault oke tidak mengupdet blog. salahkan la internet connection yang macam puaka ini. very the hazab i tell yew. padahal malas tu ada la sikit2. hehe ;p

yay arini bos tak ada :) adalah gembira, tetapi adik-beradik di Kulim agak terseksa arini, sehingga terpaksa balik umah tukar seluar slack sebab terlupa arini ayahanda nak datang, bole feeling2 casual pakai jeans pegi opis. veranganss sangat ko kan??? oppps..haha ;p

ingatkan boleh la bersuka ria keluar lunch awal dan pusing2 sg wang, atau lot 10, atau pavillion. dah plan dari jemaat lepas y'all. tapi balik je umah telah diserang flu yang teruk. i tot sebab habuk2 dalam umah tu since i was away last week so tak sempat bersihkan bilik n umah kan. so apalagi, mak pun sapu2 n mop2 as usual lah kan. ohh makin teruk jadiknye. so i cancel to basuh bilik air..sambung esok je lah kan. the next day sambung lagi sikit bersihkan umah n basuh toilet segala..penattt tapi puas ati la to see umah dah bersih :) i'm a clean freak, yahh, watever~ apehal tiba2 i ni??

masa tu flu mcm dh ok sikit. then ida col ajak keluar. gawd malas gile nak bsiap, so aku suggest gi lunch je la. so we went..n suddenly aku flu balik. apekejadah? kejap ok, kejap tak kau ni.isk..so that nite i just put alot of vicks la kan..konon2 mujarab. well, kadang2 keajaiban boleh berlaku u know.

pagi ahad tu aku terjaga pukul 8 and aku sedar aku sedang bernafas melalui mulut. very the doggie style sangat kan? tinggal tak jelir lidah je. doggie hotak hang! bila aku duduk je, laju je meleleh hingusan..sib baik sempat capai tisu. crap! omg, itu pun nak cerita ke? badan pun dah suam2 kuku. i need to makan ubat nihh

so aku pun makan la ubat demam 2bijik+ ubat selsema 1bijik. 10min lepas tu siyes dh xleh bukak mata oke. like ttiba aku terjaga dah pukul 4 petang. wtf???!! there goes my sunday! terus aku bangun mandi. kepala still weng.. mak oi, aku makan ubat selsema ke amik dadah pagi tadi? then gi lunch, n guess wat mak tido lagi nopk smpi 10 malam. macam haram ekk?

yang celakanya tak jugak selsema aku ni baik. ok la kurang sikit..tp tengok gaya aku tido tu macam sihat walafiat je kan bile bangun..

tido again at 12am
!

p/s : entry ni patut kuar semalam. tp waddeheck, sukati ko lah nak kuar bile pun

-xoxo-

0 u know that u love me: