CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 1, 2009

love story : 6 : 5days

semua barang hantaran yang kena beli sudah complete. duit juga mengalir seperti air. cibai..haha emo. betul la aku benci bila tak ada duit. sumpah aku mengaku duit tu penting dalam hidup aku. lantak lakorang nak kutuk ke apa.

eh, apa ni sepatutnya mood adalah mushy2 kan.

kepala hotak mushy..tension adalah. en perisik sentap ngan aku. apekehal tah..bole ke? dah la lagi berapa hari je nak tunang. deep inside, aku sebenarnya sedih nak mampus dan hendak menangis sebanyak 7 tempayan, bole aku pegi meminang Puteri Gunung ledang *matilah lesbian* i have no idea nape dia sentap. tetiba oke, semalam elok je bcakap fon. arini terus takmo angkat fon dan tanak reply sms. so tak payah la aku nak menaikkan darah diri sendiri dengan menelefon sebanyak 33kali kan? ini lah masalahnye kalau masing2 sibuk nak attention masing2..dua2 tanak beralah :(

gawd, i miss him like loadddddd~ does he?

anw, esok sehari je lagi keje..lepas tu aku cutiiiii. hantaran satu benda aku tak hias lagi ok. kau ingat kau terer ke nok bole siap sekelip mata?? ngeri aku nak tengok hasilnye okeh *gulp* ahh, chaiyok! ekekekeke..

and since harini aku tak dengar lagi suara en perisik, mood aku untuk bertunang jatuh pada no 8.

sayangggggggggggg!!!!!

-xoxo-

0 u know that u love me: