CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 18, 2009

2 bulan selepas..

diam x diam dah 2 bulan aku bertunang. the idea started when tiba2 Kunang2 ckp 'jom kawin tahun ni'. dang!! aku macam *wak luuuu* suka2 je kan. igt kawin tu free ke senah?? then ok we decide to tunang dulu. aku x bgtau sapa2 except few of my close and trusted frens only. tak boleh tahan oh..sebab hepi sangat rasa nak bgtau dengan jiran sebelah umah juga. ended well..now dah 2 bulan btunang :)

so semalam sambil baring2, layan la album tunang. n terajin plak nak tunjuk gambar kt sini. tp mak snap dr album sajok. koser lah nak amik dr cd sume. malas tau

cover in b&w. muka gatal sebab seronok sangat haha

candid. x igt ckp dgn sapa..Yatie kot..ke Bunny tah
p/s : Yatie, nak no Maxis!!!

fantastic 4 - abang, kakak n adik :)

ma & abah

ma & anak2 sedara ku.

gamba feveret mak aku.

yatie kesayangan

gambar dgn Kunang2 tayah la..mak malu la sundels *hakk tuih* haha

lepas raya ni maybe will decide tarikh kawin lak kot..next year insyaallah :) sape yg kena kasik blender hebat tu *u know who u are* sila simpan duit dari sekarang ye ;p

-xoxo-

4 u know that u love me:

Misbehave said...

u look sooooo gojes!!!!! mak suka mak sukaaaaaaaa~

aku nk bg buku resipi martha stewart je, itupon yg aku print from internet then bind kt ofis,in kaler tau!

muahahahahahhahaha..

hotcocoa said...

nyehhhh~ hehe, tenkiu2

mak x kesah, janji IKHLAS. hahaha. pastikan resepi sume yg x pedas ye ;p

Diana Ishak said...

akan ditunggu kad kawennya..

hotcocoa said...

kak Di : baeklah..nanti bole ko hanimun dgn en Wan kt singapore. kalau x dapat s'pore, air terjun kota tinggi pun jadiklahhh

eh pesal aku kawin tp ko lak hanimun??