CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 14, 2009

surat untuk kekasih


sebelum..

selepas..

hehe..pakai mask weh. lantak lah tak vogue punnn. sok kalau dah pakai kain kapan, sempat pulak ko nak pikir pasal vogue kan?

bahaya betul H1N1 skang ni..at least kita berusaha untuk elak diri kita dari terkena. tolonglah jadik manusia yang lebih concern. aku tension tgk org yang batuk n bersin sesuka hati. hoi! rasa nak tepuk je kepala dia masa tu jugak. at least cover la mulut dengan tisu ke apa kan. fucking selfish siyal..tak tengok berita ke hah??

anw, takde apa yang menarik berlaku minggu ni..lgpun aku dengan Kunang-kunang ada sikit misunderstanding, so mcm x best la kan. i hate when he's not around. i mean mcm x dgr suara dia or dpt sms dr dia..sumpah rasa down dan restless. walaupun buat-buat cool tp sebenarnya sangat tak best sampai terpaksa beli aiskrim mat kool untuk menghappykan diri.

yang kelakarnya, dia taknak call aku tapi bole pulak berdendang call MAK aku? cis, how dare u?? rindu gila oh..tp nak call pun mcm malas sebab tau dia takkan angkat fon, or dia akan buat suara malas nak layan which akan membuat aku melalak seterusnya aku akan either makan macam gajah ataupun tak makan langsung. tak best la kan sebab aku baru je beli ikan semalam dan plan nak buat sambal. hmm..nak tulis surat lah


dear sayang, sihat ke? saya ok je macam biasa..em, ok saya mengaku saya dah gemuk sikit, kuat makan sebab tension opis nak pindah jauh. hidung saya still besar and nothing much i can do about it, nak buat surgery tapi takde duit takut nanti idung tercabut macam arwah maikel jeksen punya. bibir saya kering macam dah 10hari tak minum air, padahal u know i minum air byk kan? now i wish i adalah spongebob so i bole serap air banyak2.

saya mengaku jugak mata saya kecik sebelah tapi saya rasa masih ok kot bole cover pakai eyeliner. and saya malas trim kening sebab its time consuming, kalau buat cepat2, i tend to cabut eveything end up looking like mr Magoo. and i know saya ada misai padahal awak sehelai pun tak ada! but u know wat sakit gila tau kalau nak cabut, mcm nak putuih nyawa. wax pun sama, sakitttt. sebab tu saya biar je..rasanya orang masih bole bezakan saya dengan Rajinikanth. so its not that bad i guess. pastu i look messy kan bila saya ikat rambut, but trust me fasa rambut tak panjang-tak pendek ni is killing me sayang. mcm nak style kut mana pun x elok je rasa.

tapiiii walaupun sekarang keadaan saya sedemikian rupa, saya still TUNANG awak kan?? eh tetiba macam ugut..sori2, silap. i miss u so much..awak selalu tanya how much kan? so now macam 10guni beras seberat 10 kilo. 10guni x 10kilo=100kilo. byk kan? ok kalau x cukup banyak lets make it kilang beras ok. soo banyak kan? bosan tau tak dengar suara awak, dan adalah tidak adil mak saya dapat dengar suara awak, and not me T_T

saya tak tau sape yang salah tapi u know what, i dont care. saya nak awak tau bahawasanya kami rakyat malaysia..eh itu ikrar masa sekolah, sori silap lagi. bahawasanya SAYA SAYANG KAMU! call me please ;)

yang benar,
joyah *awk bagi nama ni, igt takkkk*

ok dah aku nak gi pos surat. babai

-xoxo-

3 u know that u love me:

eLLe said...

ahahaha i loikkeee..
dari kekasih untuk kekasih.

so sweetttt..
biasalah ni. love hate relationship.

arghhh rindu jugak!

Misbehave said...

iyer iyer, akan ku abaikan vogue, pakai mask skarang :(

hotcocoa said...

eLLe : geram tau mak aku kt johor bole col. aku yg sekangkang kera ni bole buat x tau. apakah??

misbehave : PAKAI!!!