CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 17, 2009

biskut raya serbaguna..pasti tidak menyesal

tak sia2 aku tulis surat kat Kunang2 aritu. semalam kitorg gi tgk GI Joe bersama-sama. weee~ haha..suke2. ye aku tau cite tu mcm dh lama korg semua dah tengok kan? shadap u. wekk ;p Kunang2 tu tak suka tengok wayang kekdahnya oke. kalau dh macam nak sawan kebosanan baru la dia setuju nak tengok wayang. dats y selalunya aku tengok dgn kengkawan. lately ni je la baru dia rajin nak teman aku, kadang2 tu dia teman je, aku rasuah la dengan popkon sekotak dia melantak benda tu sampai ke sudah. bukan dia pedulik apebenda kt skrin tu. bole masa tengok Ice Age, aku imran n jue macam nak gila tergelak dia bole xde perasaan dok sebelah aku makan popkon. siyes rasa mcm nak buat2 tak kenal. macam org pekak pun ada gayanya. tah hape2

masa kitorg berjalan kat midvalley semalam, wani was busy looking for something yang buat aku rasa mcm nak cakap 'gila punya pompuan'. so aku nak kongsi ilmu la kan, aku x kedekut oke.

anda risau? rasa rendah diri *wtf*? tidak yakin *wtf again*? tidak kelihatan menarik? sukar mencari pakaian? jangan risau..kini ada penyelesaiannya. anda pasti gembira dan ingin memberi sedekah tanpa mengharapkan balasan tisu daripada semua pengemis di lembah kelang. teng,tedenggggggggggggggggg...

.
.
.
.

BISKUT TETEK

anddddd..*drum rolls*
TEH TETEKKKKK

like seriously??? hahaha..betul uollsss. ada jual kat Sasa ni. senang gila nak besarkan tetek SKANG, makan biskut je. jimat kan nok. tak payah implan bagai. kot tak besar pun x pe la kan..kenyang kot kalau biskut celup teh.

jangan bapak or laki ko makan biskut tu sudah. or worst, musim2 raya ni mak ko igt ko balik bawak biskut raya kan. mampuih dia hidang kt meja bagi org kampung makan. abih la tetek mak aji-mak aji kt kampung tu mantap lepas ni. ekekeke

kau memang gila wani!

-xoxo-

0 u know that u love me: