CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 29, 2009

TAG : a bit about saya

toilet opis pun jadikk

tagged by mummy Bunny, so here it goes

Apa perasaan sekarang?
- bercampur baur - agak nak kene lempang juga jawab mcm ni kan?oklah,aku huraikan sikit
  • perasaan suka : sebab nak bertunang dengan en perisik minggu depan
  • perasaan stress : sebab kena fikir macam2, preparation bla..bla sebab banyak gak pakai duit
  • perasaan benci : when people sibuk2 komen pasal my barang hantaran, nape tak bagi ini, nape tak bagi tu, eh tak boleh mcm ni, patut kene macam tu. sibukk!!sukati aku lah nak macam mana pun!
  • perasaan sayang : to my family sebab always there for me. to my bunny SANYANG sebab always cheer me with juicy gossips hehehe. to my kawan2 kesayangan yati, ida, nani, nurul, elle, kak has, imah sebab always help me, bagi idea, tanya my current situation , how the progress etc. owh, en perisik, u r in the list too. hehehe

2. Saya nak makan
- wah susahnya nak jawab. emmm, currently sandwich from Subway

3. Saya tak suka
- bila takde duit! plus org yang annoying n show off. tak suke, tak suke!

4. Impian saya
- dimurahkan rezeki and panjang umur. aminnnn. hidup bahagia dengan org2 kesayangan saya :)

5. Haiwan yang saya tidak suka
- kucing. sori pencinta2 kucing.saya tak suke je ok, saya takde pun sepak2 diorg ke apa. lipas juga. saya takut gile ok!

6. Saya Harapkan
- buat masa ni : saya harap majlis pertunangan saya akan berlangsung dengan baik dan sempurna
- buat masa hadapan : saya harapkan hubungan ini sampai ke jinjang pelamin dan akhirnya sampai ke hujung nyawa
- sepanjang hayat : saya harapkan hidup kami diredhai selalu. aminn

7. Jika boleh di putarkan masa..
- saya nak ubah beberapa perkara yg terjadi dlm hidup saya.

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
- a better person, insyaallah :)

9. Handfon saya adalah sebuah...
- must have item

11. Saya pernah bercinta sebanyak....
- hmm, yg betul2 ckp i love u n REALLY mean it + berangan nak kawin = 3

12. Saya suka pada...
- banyak niiii..ha, mood gatal sikit "saya suka pada en Perisik " haha, pitam!

13. Kawan-kawan saya...
- memang tak ramai..tapi mereka semua ada when i need them and i'm always there for them too :)

14. Pernah dikhianati?
- yup

15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- takde apa..hope u burn in hell. haha

16. Senaraikan 8 orang untuk di tag
- elle
- kak Di - kalau x busy bekerja. hehe
- mama yat
- mama amisy
- mama azie
- angel
- marissa
- freddie


sapa2 nak buat pun bole..sharing is caring *mata kelip2*

-xox0-

0 u know that u love me: