CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 25, 2008

friday nite~

My plan to lepak with En Bukitjalil on Friday nite adalah gagal.sebabbbb..em, xnak ckp lah sebab apa.anw, rite after balik keje..aku adalah sgt malasss utk buat rutin aku every Friday iaitu kemas bilik..isk..aku hanya bbaring atas katil sambil snappy2 pic eyeliner aku *tu aku dh tempek as promised* 14 kali snap, baru la aku dpt pic yg bole di harap, mcm2 pose aku buat nak bg gmbr tu oke, tp ttp tak clear..haha.sori korg, sekurang2 nya aku berusaha oke.korg patut bsyukur..

Owh, aku dh tukar layout, tp mcm lama2 tgk pening lak pale aku, psl merah sgt la kan? dh mcm tokong cina jek aku tgk..nnt la aku tukar..bile aku rajin.

Kemalasan yg melanda diri aku on fri nite hanyalah tertumpu pd aktiviti kemas bilik n basuh baju. Aktiviti MAKAN mmg aku tak malas.hehe..since nurul come back quite early that nite, sambil masih bbaring atas katil aku ajak dia makan nasi lemak bungkus2 tu..actually aku lebih kpd memaksa..haha.she’s okay wit that n pompuan tu gigih la mandi, bwangi-wangian bagai n siap sikat rambut dengan kemas. Mcm nak gi sekolah first day gituk kan..while me, I just put on my sweater n jeans, and I’m ready to go!

Sesampai kedai tu, we asked for ns lemak bungkus, mamat siam tu ckp ‘xde la kak’ hancur luluh ati ni. Smpi ati mamat siam ni kecewakan aku..isk..tiba2 aku tdengar org meja sebelah *joyahness* ckp “bla.bla..nasi lemak..bla” hoh!nasi lemak??aku cuba menjeling2 n menjengah2 dgn sopan supaya tak nampak sgt kejoyahan aku. Then aku panggil mamat siam yg len pulak, “bang, ada ns lemak tak?” *muka ganas - supaya dia tau aku serius nk makan ns lemak* “ada2” jawab abg tu, ketakutan.eh, siyal jek mamat td ckp xde kan??sama ada dia mmg tak tau kewujudan ns lemak atau dia malas nak layan aku yg selekeh!keji..diskriminasi thadap org tak cantik la ni!!eleh, aku ada duit la nak bayar!huh!

Aku mintak 2 bungkus, 1 for me n 1 for nurul, nyum2..nyum2..eh, dh abis??mn cukup? Budak tadika pun kompem ckp tak cukup oke..aku suh nurul mintak lagik..tp dia.malu.aku pun malu gak.arghhhhh..benci2..tp pastu aku mintak mihun sup lak.hahaha..cemana lah aku tak makin gemuk kan?isk..ok2..hr sabtu makan sikittttt jek ok

-XoXo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

i know y! i know y!

hahahhaahahaha..btol u, caya la ckp i..kekekekekekeke..

*takot x takot x* ;p

hotcocoa said...

cissssssssss!!!!hahahaha..

takmooooo..isk

*takot lah!*;p