CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 28, 2008

janji

i try to change a few things in my blog, and it was a disaster!hampir2 aku naik darah.so for now, i stick to the old one.aku nak tukat layout ni.i love red, but this one give me some kind of dizzy-ness bile tgk lama2..

so, KLites, how do u find kl yesterday?

the rain is massive, the traffic is massive! what else shud i say? took 3 hours for me to reach home!sedangkan opis n umah aku is merely 30 min sahaja on normal day/normal traffic.



jalan imbi
6pm


but yesterday i choose to : not to say anything, sbb klu aku dh start, mmg akan spoil mood aku.so, aku redha sahaja dgn jem yg sbnrnye dh melampaui batas kesabaran aku *i feel like my butt doubled up its size, sbb kebas - duduk lama sgt*

utk mengelakkan aku dr mula mengeluarkan kata2 @#%%^, i called my lil bro who is transferred to Gurun by his co.

hotcocoa:oit
lil bro:ha, a'kum..
hotcocoa:w'salam..ape cite kat gurun?ekekekeke
lil bro:oiiii..seronok sgt kat sini, mcm2 ada *sarcasm*
hotcocoa:ekekekekek
lil bro:bosan nak mampus ko tau tak??
hotcocoa:ekekeke
lil bro:suke ko eh??
hotcocoa:ekekekeke..ok tak keje kt sana?
lil bro:xde keje
hot cocoa:syok ah..goyang kaki.
lil bro:hotak ko, ada 3 org je kt dlm kilang yg besar nih, aku rs mcm dlm haunted mansion
hot cocoa:ekekekeke..ha, umah yg dia bg ok tak?
lil bro:okay..
hot cocoa:ada tv ke? *niat nak kutuk*
lil bro:ada..
hot cocoa: o ok *kecewa*, astro ada *cr peluang nak kutuk*
lil bro:ada oke, aku tgh tgk Astro Box office Sports nih *suara blagak*
hot cocoa:cehh..ha, kedai makan sume dekat tak?
lil bro:ehhh, dekatttt sgt, klu jalan kaki sure sampai *sarcasm*
lil bro:pastu anjing tak byk kat sini *sarcasm*
hot cocoa:ekekekekekekekeke
lil bro:klu jalan pki baju ngan suar, balik kompem tinggal spender je, tu kire bagus la klu still ada spender
hot cocoa:ekekekekkekekekekekeke...i know wat u need.senapang!
lil bro:bodo.benci ar duk sini.tak kire lps 2 bulan klu dia still suh stay sini.nak berenti.nak keje kt singapore
hot cocoa:ha, sounds better!aku da lama ckp kan?
lil bro:iyerrrr
hot cocoa:tipon mak tak?
lil bro:dah..bergaduh
hot cocoa:korg memang..nnt aku belikan parang sorg satu
lil bro:haha..bodo
hot cocoa:oklah, jem gile kat sini.ujan lebat..sj je col
lil bro:ha, ok..*suara sedih*
hot cocoa:ada duit tak?
lil bro:...........
hot cocoa:em, esok akak masukkan. gaji nnt bayar balik!
lil bro:hahaha..yelah2 *suara girang*
hot cocoa:sekali dgn yg pinjam 2bulan lepas ye *matilah ceti sgt kann??*
lil bro:TAULAH!!!
hot cocoa:hahahahahaha..babai

hmm, lawak tul adik aku ni.ksian kat dia sbb tcampak ke tempat yg tak menarik tu.he's waiting his turn to go to Holland, tp alih2 kene gi Gurun for 2 months.byk ye beza Holland dan Gurun.ekekeke.tp deep down, aku rs bagus juga dia gi jauh2 ni, biar bdikari sikit.lgpun klu duk umah asyik la buat mak aku pening.biasa la lelaki kan..

sib baik adik sorg..andddddddd sib baik adik aku lelaki!

dlm2 pd ujan lebat tu, sempatla aku gi Watsons, tujuan nye nak beli solution for my lens. tp pernahkah aku tidak tergoda dgn benda2 lain and end up beli barang tak perlu?bodo gile, brg kat Watsons pun nak tergoda..


i bot this three things, actually aku plukan solution itu sahaja, tp aku TERbeli shampoo tuh.actually yg kat umah still ada half.tu tak termasuk brand2 lain yg aku ada *isk* but, aku beli jugak..i dont know why, so dont ask T_T

errr..and facial cleanser tu pun aku TERbeli jugak, *sejak bile aku pakai Biore*but wait, aku beli sebab aku terpengaruh dgn iklan dia kat tv.so bukan salah aku.dia ckp after 14hari, muka akan licin!i was like..'waaaaaaa..best nye' and setiap kali aku tengok iklan tu, aku semakin terpengaruh until yesterday, aku beli!ala, 5hengget lebih je..aku beli yg kecik je oke.

tp kan klu nak ikutkan mmg tak perlu laa, since i haf another 2 unopened bottles of Neutrogena, and Garnier, and St Ives, and.. jgn buat aku rs bsalah bole tak?

janji pasni tak beli facial cleanser lagi

this may sound a lil bit keji, tp aku adalah melayan sebuah drama/series melayu di TV2.nooooo..bukan drama gerak khas or anything from Yusof Haslam n kaum kerabatnye. this is an adaptation from a novel by i-dont-remember-who, titled Tangisan Bulan Madu, lama gak aku melayan series ini and aku tak tahu pun yesterday ialah finale,sib baik aku tgk.aku slalu mcm tu tau, punye lah layan sejenis series but last episode mst aku miss.keji..

tp ending cite semalam aku agak benci juga..even aku suka part Amira tu tak terima balik duda jahanam dia, tp aku geram sbb dia tak together pun dgn Razlan tu.i know ending yg aku nak ni klise, but aku nakkkk..tp si Razlan tu pn sedikit bangang, so aku mls nak pikir..lantak lah.bagus gak klu dh abis ;p

janji tanak tgk series melayu lagi *aku tipu*

ok, aku nak berusaha tukar layout, sila doakan kejayaan aku

jap, before that, aku addicted thadap bun ini..sedapp :)


p/s: ada org ckp aku garang. garang eh??


-XoXo-


2 u know that u love me:

Misbehave said...

garanggggggggggggggg sgt!

takottttttttttttttttt!

:p

*org yg ckap tu mesti blom sunat..hahahaha..

hotcocoa said...

hahahaha..

eh, sila jwb secara jujur, bole?

;p

*siapa eh lum sunat?aaaaaa....*

hahahahahahhahahaha *gelak guling2*