CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 28, 2008

MASA UNTUK BERUBAH??

here's my lunch today


clock-wise:papaya, honeydew and guava
1 slice each


i've no idea wat to eat!mungkin aku dh kene aura bulan puasa..which is good!but tell u wat, sgt kenyang oke makan 3slices of buah-buahan ni..tp tak buat aku mengantuk. klu mkn nasi kenyang gini, harus aku dh bancuh nescafe satu mug - still, it never worked for me actually, nmpk sgt 'penidur tegar' ;p

oke, i was flipping thru the channels yesterday when i saw this ad. situasinye :
  1. satu geng tgh lepak kt kedai mamak, the waiter came and sebutlah segala menu yg ada
  2. sorg order air ape tah, sorg lg oder makan with special request bla..bla
  3. and seorang ini order air masak saja *or air panas ke suam tah, mcm tu la lebih kurang*
  4. kwn2 yg lain pandang slekkk jek

few mins later..
  1. mamak anta air n food *ye ke?ke anta air jek?ala, lebih kurang laaa*
  2. lps mamak blah, sipolan yg order air masak/suam/panas telah mengeluarkan Milo 3in1 dr koceknya!!!n pour into that air.sambil ckp dgn bangga 'aku bg jugak bisnes kat mamak tu, air ni 30sen'
  3. kwn2 tepuk tangan n one of them ckp 'aku bangga dgn kau'
  4. kuar tag 'MASA UNTUK BERUBAH'
  5. abis

spesies apakah iklan ini?

n aku rasa iklan ini hanya ditayangkan di saluran2 kerajaan sahaja *oppss*

bayangkan kwn2 korg bawak peket2 minuman 3in1 atau sepeket megi in my cup dlm kocek bile lepak minum/makan. adakah korang rasa nak melempang seround dua, atau memuji2 sikap murni mereka itu *murni ke??*

abis la lps ni kedai mamak letak sign 'NO OUTSIDE FOOD ALLOWED, FINE RM5000'.amik ko!

tah hape2 punye iklan~

-XoXo-

2 u know that u love me:

eLLe said...

kalau la aku bleh menahan napsu ni, makan buah je..kan best..

adehhhh..

hotcocoa said...

hehe, jap2 babe..jgn kagum sgt.

sbb ini la first time aku makan buah utk lunch dlm tahun ni

;p