CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 13, 2008

S.I.C.K

mak demam nok :(

i'm not feeling so well today, actually since semalam lagi kepala aku dh pening2 n badan aku sejuk semacam..aihh, nk demam la ni. and i cant go for MC as keje aku adalah sgt melambak and bos aku akan muncung semacam klu aku MC *ko igt aku robot?!* anw, mmg aku plan not to take any MC, so rite after balik keje y'day, i cooked porridge for myself and stuffed my stomach dgn benda itu.tlebih garam pulok, sedikit masin ye..but its okay..masih bole di telan and takkan di diagnose high blood lps memakannye. aku makan epal sebijik and then makan ubat demam. actually aku x suka makan ubat, dulu2 kn klu demam, aku akan biar saja xnak makan ubat sbb aku tanak baik cepat.hahaha..but now i haf to, sbb now is not dulu, i haf a lot of thing to do and to think of, so xleh nak haf gud time bbaring2 di atas katil bile demam*gile poyo ayat aku nih kan*


pastu aku gosok baju keje n i'm on my bed around 11pm++..isk bile baring jek, rs la sakitnye badannn..aku mmg mcm ni, bile aku demam, satu badan aku sakit.rs nak suh org tarik sume sendi2 aku bg bbunyi..sure lega gile kan?kan?n in no time, aku lelap teruih. around 5am aku tjaga n i feel much better..yay!and takde maknanya aku nak bgn kul 5 tuh oke, haruslah aku sambung tido smpi kul 6.30 and start my day as usual and i feel much2 better..cuma kaki n tgn aku still sejuk sikit2..hope i'll make it thru the day :)

-XoXo-

0 u know that u love me: