CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 26, 2008

hujan~

lately ni asyik ujan je kan?i think its a good thing, since Ramadhan is just around the corner..tenang dan dingin jek.satu jek yg tak tenang, jalan sure jem gile, mcm harammm...i think most of my pahala puasa akan bkurangan sbb aku mnyumpah jalan yg jem.dem!

lg satu bende yg best bile ujan for me is, xde org yg akan swimming kt pool yg rite below my house.

my room view is the pool, n manusia2 ini bile swimming suke lah menjerit2 n memekak.aku sgtttt tertekan oke!x boleh ke ko mandi diam2?ko ingt bile ko menjerit ko takkan lemas lah?or bile ko menjerit ko akan menjadi sehebat Phelps??ada ko nampak Phelps menjerit2 ms swimming?ada??

klu ko rs nak menjerit2 memekak ms mandi, ko bole mandi dlm bilik air umah mak ko, sambil nyanyi lagu Suci Dalam Debu sekuat hati. cuba buat, kire mulia lah mak ko klu dia tak lempang ko dgn senduk nasik, tau tak?!

bile aku jengah dr balcony aku *sambil cekak pinggang* aku realize yg tjerit2 ni ialah budak2 lelaki melayu yg baru nak naik, feeling2 hebat n cool abis la bole swimming n jerit2 gitu, sj nk suh org tgk ko kn?klu body ko mantap n pki swimming trunk teruja lah jugak aku nk usha..ini setakat bdn berpanau *exaggarate sbb benci* dan pki pulak shorts murahan mcm seluar trek zaman sekolah dulu.jijik tau tak??


mangkuk2 yg tjerit2 mcm org ilang akal bile swimming

tenang gile bile ujan, xde sapa swimming :)
view from my room


anw, smlm pas balik keje ujan agak lebat kt my area, aku bole bantai tido dr kul 7pm to 8pm.ceh!tak sengaja oke..my plan is konon2 nak buat everything cepat2 sbb aku nak tgk show America' Got Talent tu at 8.30pm. cemana bole tlelap nih..ekekeke.cpt2 aku bgn n wat apa yg patut before watching the show. have u ever watch the show? klakar oke, n kite bole melihat kebodohan org US yg slama ni feeling2 pandai dan awesome. one of the judge is Sharon Osbourne!

ko high kah semasa mnjd judge?

wlupun aku sedikit geli dgn David Hasselhoff, as long as dia x bukak baju, it's fine with me and aku akan gigih menonton show itu *bes bole gelakkan org*

eh, tau tak aku jatuh bilik air on sunday nite? its a weird tragedy as my bathroom floor and my sole is not wet at all!i just slipped off n fell, and the toilet bowl its only a few mm from my head!! for a few second, i stunned and i was thinking wat was that? ko bygkan klu pala aku terantuk n even either kepala aku or bowl tu pecah, ttp lah aku yg sakit kan?toilet bowl tu bkn rasa apa pun..isk, bygkan aku ilang ingatan or gila.err..i prefer ilang ingatan kot.lebih best. thank god all my bones are still intact, n my head as well ;)

and i did cerita pd few people, thanks a lot pd yg gelak kan aku *better jatuh toilet drdp tong gas jatuh atas kaki oke.ekekeke*

i hit the bed at 11pm++ last nite, baru jek nk tido, aku tdengar satu bunyi aneh..yg agak annoying.apekah? i turn and had a closer hearing. damn!!aku tau apekah itu! GERUDI JALAN tuh!bising arr..even bunyi dia sayup2..tp membuatkan aku bguling2 sbb susah nak tido..huh!

oke, aku nak tgk sape menang by-election arini.

-XoXo-

0 u know that u love me: