CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 27, 2008

oops, i did it again!

- aku bangun lambat arini
- x sempat gosok baju keje
- jalan jem macam tahik
- sampai opis lambat
- aku lapar, n gatal tangan nak col McD - tp setakat ni iman aku masih tebal n aku still x col lagik

that's a quick update of my 'early' morning today..haih, ni sume psl tido kul 1am smalam. o, before that..tgk menu makanan aku semalam
  • bfast : bun kacang merah
  • lunch :roti john singgit - so u can imagine how it looks like, jgn ko berangan nk dpt mcm yg kt param tuh!
  • dinner :kopok Super Ring
mulia tak aku?hehe

BUT!!!!

thats was before 12am, when nurul mensajikan menu ini di depan mata aku


NASI GORENG USA!!!!!!!!!!!!!!!!


yeee, pd pukul 12malam..apakah maknanya kejayaan menahan napsu makan aku sepanjang hr, tp makan sajian ini pd pukul 12 malam??
tp aku tanak kecikkan ati nurul *hahahaha..keji* so aku makan..er, bole je klu aku nak jamah je kan?tp aku tetap abiskan oke, tak baik membazir tau *sebutir beras umpama setitik peluh petani* ;p

ha, i'll be back to my hometown this weekend, for 2 reasons, obviously not to tgk bunga api semasa sambut merdeka.tak kuasa aku, bek aku tgk HBO sambil makan kacang *aku mntk tlg tealady aku belikan kacang sedap utk bwk balik kampung weekend nih.sure abah suke :)* eh, makan kacang bole gemuk eh?err..ok2, 2 reasons aku nk balik kampung :
  • sambut puasa wit my parents - yay!!nak makan sedap2 *again???argh!!*
  • 31st Aug ialah bday si kecik ini :
my niece - Hana Humaira


i've no idea wat to buy, but i'm thinking to hit the Esprit store this friday, ne tau ada bende menarik, budak ini addicted terhadap gown, so maybe i'll get one for her :) abg aku nak buat makan2

here wat i do last nite

only few jek nih ;p

lyrics

Audio player aku xmo besubahat ngan aku dlm bidang cetak rompak audio cd, so dia xmo play kan cd2 aku tu.kene cuba 15kali baru bole play, tensen haku!so, i use my dvd player instead, which is connected to my tv. since aku tak pakai tv plasma..maka bunyi la adalah sedikit haram bile diguna utk dgr audio cd.tp kire ok la tu, melalak2 jugak aku kan?ekekeke..

Anwar won kat permatang pauh kan?Congratulations..
i congratulate people, no matter who u are..x kire la aku sokong ke tak ke, klu dh menang, aku ttp akan ckp 'Tahniah'..unless i hate u ;)

  • i have a lunch date with my bunny
  • i'm meeting someone this evening :) *hold me tight, i promise i wont run n hide this time*
-XoXo-

5 u know that u love me:

Momma Qiestina said...

alop bebeh!

finally u have own blog eyh!
welkam..welkam..aku suda link kan eko jugeks tau..

wei ko balek eyh weken nie?
aku pon rase nak balek gaks,tp aku tgh tggu my hasben homecoming neh.patotnya dlm mggu nie gak dia balek.sgt windu wooo 3 mths tak jupe.

bile kita nak ngedate agi?
* adeh aku bersin la pulak,flu terok gara2 rindu hubby!*

hotcocoa said...

aku tgh mood rajin nk ada blog ni, tgk la lama mana bertahan.hehe

yup, balik kmpg.nk buka pose 1st kt umah mak

ko ajak aku date time2 laki ko dh balik la kan??marah ni!

hehe

Misbehave said...

ini la keje ko kt ofis sebenornye kan? burn cd cetak rompak + print lyrics..*jeles sebenarnye coz mak da xde masa nk nyanyi2 sambil pegang kertas lyrics lagi nok* huhu..

hotcocoa said...

hahaha..adakah hujan lebat 2-3 hr ni sbb i melalak2 kt umah??

;p

Misbehave said...

iye! ko lah punca banjir umah akuuuuuuuuuu! :p