CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 15, 2008

misi menentang lelemak!

taik ahh..

aku kene diet ok. tahap bermati-matian kerana aku sudah takutttt melihat diri aku sendiri. semalam aku browse internet mencari penawar kepada permasalahan aku. ok settt, ujung bulan ni kompem aku rembat 2 benda alah tu. sekarang takde duit oke..aku tak kire, aku nakkk..nakkk

wat the hell is happening to my body la? aku rasa kadar pengambilan makanan aku sama sahaja seperti dahulu. oke, aku tipu..lebih sikit la.sikitttt je oke..tp kenapakah dia menambah lemak yang banyakkkkkk? ini tidak adil!!

fine, org cakap kadar metabolisma dah menurun sebab umur meningkat, tapi ape ke hal gini lak kesannye wehh..aku tidak suka!

i was YM-ing with Nani semasa aku menjumpai page yang bakal menyelesaikan masalah aku. so aku share lah link itu dengan dia. aku kan tak kedekut ilmu ;p tujuan aku ialah supaya dia pun bole cari apa yang dia nak. bole dia bantai baca chatbox pulak?

NANI: aku tgh tgk link ##### yg ko bg ni

NANI: aku baca tang ruangan interaksi tu... nyampah la plk aku..

NANI: poyo je minah tu

hotcocoa: hahahahaha...ko tak pasl2 kan? aku mcm gembira tgk Jus Diet Mate 5 tu, sekalik rm200! hotak lah

NANI: #5690 15.39: ok....as berundur dulu....ada kerja sikit.apa2 hal as contact

NANI: ko tgk ayat dia tu..

NANI: nak balik tu jln je la..susah2 je mengundur

NANI: RM200..mahal la

hotcocoa: >:) aku tak suh ko baca chatbox tulah gile!

hotcocoa: aku suh tgk produk tu

NANI: mata aku mmg cepat menangkap benda2 yg pelik ni

NANI: hahhahah

aihh..len yang aku suh buat, len yang di buatnye tau. Aku kenal Nani sebab selalu liase dengan dia pasal hal keje. then ada one time tu, i call her on the phone and before aku nak hang up dia cakap 'cocoa, nani baca blog cocoa tau' ..ah sudahhhh..tetiba aku malu oke.

then aku tanya 'mana nani jumpa blog cocoa?' - ayat masa tu still formal lagi, maklumla before ni mmg ckp style berprofil tinggi gitu kan.

then dia kata, 'najib yang bagi'

mangkuk tu punye keje rupenya..anw, aku add lah dia kat YM since then.

dh ada anak 3, tp memang u rawk bebeh! ;)

bila aku dah jumpa tujuan hidup aku, aku bgtau Nani

hotcocoa: sudahh, ko tgk ini #####

hotcocoa: aku terpengaruh

hotcocoa: aku nak chat kat chatbox tu sekejap lah :p

NANI: ko jgn buat ayat poyo gak dah la

hotcocoa: alaaa..kene daftar pulak

NANI: eh ok gak benda alah tu 150 je

hotcocoa: tu la pasalll

hotcocoa: pe kata kita beli?

NANI: boleh je la

NANI: aku dah bg salam tu

NANI: takyah daftar

hotcocoa: >:)

si gila ini sudah bagi salam kat chatbox itu!

hotcocoa: aku tgk ko bg salam pun aku dh gelak

hotcocoa: ko over kan?kan aku yang nak chat!

hotcocoa: >:)

NANI: hahhahah.. jom kita chat dua kat situ lak..

NANI: bengkek je tuan umah

hotcocoa: weh, dh reply tu

hotcocoa: >:)

hotcocoa: sengal laaa

hotcocoa: cepat tanya psl @@@ tu

NANI: ahh sudah..ape yg aku nk tanya

hotcocoa: tny psl @@@ tu laaa

hotcocoa: weh, ape soklan ko tak mantap..mmg la kene beli satu set!

NANI: hahahahha..

NANI: saje je nk bakar tuan umah

hotcocoa: ekekekekeke...adoii..ko tanya bapa lama kesan dia

hotcocoa: pastu harga tu tmasuk kos pnghantaran tak

hotcocoa: cemana nak tau size?ke free size?

hotcocoa: ha, amik kau..gatal sgt nak chat kan?aku bg ko chat

hotcocoa: >:)

NANI: ko sabo..aku dptkn sume jwpn yg ko nk

hotcocoa: ya ampunnnnnnnnnnn..tersedak sedak aku gelak oke

hotcocoa: 2hari ko nak?aku tampa nak tak??

hotcocoa: ko rs XXX tu laki ke pompuan? *tetiba*

NANI: rasanya pompuan

hotcocoa: tny psl saiz

hotcocoa: amik kau dia siap bgtau kaler

hotcocoa: ko terpengaruh tak?

hotcocoa: eh jap2, tny ada ready stock ke

NANI: ah sudah dia tanya sape nama aku daa

hotcocoa: ala, belasah je la nama apa2

NANI: ekekkeke

tak pasal2 ko jadik PA aku Nani oiii..punyelah aku tergelak2 tengok dia chat kat chatbox tu.

ok, kompem aku beli hujung bulan ini. walaupun dia tak berkesan dalam masa 2hari *kau gile kan nak kurus dlm 2 hari?*, tapiiii..aku yakin ianya berkesan.

but first i need to detox. so aku akan beli senjata untuk ber-detox-an jua..

whatever it takes ah..

told my mum i'm going to beli benda2 ini, haruslah dia pasang kaset ceramah dia kan..tp last2 dia ok jek, sebab benda tu tak merbahaya pun sebenarnya

aku mengharapkan dengan restu mak aku, aku akan lebih cepat kurus *bole?*

cepat la gajiiiiiiii..

isk, cemana aku boleh terbrowse baju2 yang jual online ni weh? aku sukee baju itu!! bile tengok balik, macam 'pejadah nak pegi mana pki baju ni?' tapi aku nakkkkk..ada sesiapa yang paham jiwa aku ini?

argh!!!

love,
-xoxO-

0 u know that u love me: