CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 23, 2008

pagi kamis yang tak berapa terang

dear darlings, tgk apa aku bawak pegi ke ofis pada hari ini

ye, itu adalah sebungkus serunding.
since aku malas nak bawak hand carry, so aku sumbat je dalam handbag..bukannya orang nampak kan?

then masa naik lif kat ofis, ramai pulakk manusia.. sedangkan aku agak lambat juga pagi ini. isk..then tiba2 hidung aku bole tertangkap sejenis bau, terus aku maki dalam hati 'siyal laa, sape pegi keje pakai minyak kelapa ni?' bau kuat oke.

mata aku mengintai-ngintai la kalau ada bangla ke nepal ke dalam lif tu. kalau ada, komfem aku tuduh mereka yang berbau minyak kelapa itu. haha, gile diskriminasi. ah, nasib kau lah kan

masa aku keluar lif, bau itu still ada. aku maki lagi 'celaka ahhh, dah melekat kat aku pulak bau ni %*@%^*(^%'

sampai2 ofis, aku cargas bukak handbag nak keluarkan serunding tu. fakkkkkkkk!!bau minyak kelapa itu sebenarnya ialah bau serunding aku oke..

mesti sume org dlm lif maki2 aku tadi..mesti bajet aku mandi minyak sempena deepavali

siyal lah..

arghhh!!!!! siyal lagi sekali kerana aku lupa untuk membeli roti..nak makan serunding dengan apa????bongok lah

moral of the sorry : jangan berperangai keji memaki orang pagi2 buta

-xoxo-

0 u know that u love me: