CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 20, 2009

Bunga Tanjung

ape2hal letak gamba sendiri dulu
no more conteng2, hehe

stress lately..ape yg aku stress kan pun aku tak tau..tapi yang penting ia telah mengundang si bintik2 merah di muka aku. oh, rupanya sangat annoying..tak tau apa nak buat ok. gatal pun tak, sakit pun tak..tapi bertempek kat situ. apakah??

aku memang tak suka la benda tak berpekdah ni. kalau jerawat tu len la, tau lah aku apa asal usul dia, macam mana nak menangkis serangan jahat dia tu. ini ruam yg takde ujung pangkal..masa mula-mula, aku tempek bedak agnesia. ok lah ilang..dah 2-3 hari lepas tu dia dah kebal pulak.

sakitnye ati aku, rasa macam kuman tu tengok aku sambil menggelek-gelek ponggongnye lalu berkata 'tak kene, tak kene' makin stress aku jadiknye!!

sambil menjelir-jelir lidah. matilah kau!!!

so tak kira kene carik remedy. lepas keje cepat2 menuju ke farmasi. paling dekat ngan umah aku ialah didalam carrefour. sekali kaki aku yang gatal ni bole pulak berenti kat kiosk jual jamu2. *sebenarnya sebab aku ternampak slimming cream tu* belek2, hmm..slimming cream kt umah ada lagi 3 botol, jadikan lupakan niat nak menambah sebelum aku lempang diri sendiri. fineeeeeeeeeeee

pastu aku gatal mulut plak, 'kak..muka saya ni naik merah2 ni la..pakai apa elok ye' kalau kakak tu cakap Natasya ke, BML ke memang harus muka kakak tu merah kene tampa dengan aku. benda alah tu bukan mahal ke, lagipun aku tak berminat benda2 gitu..dulu penah tpengaruh pakai apa tah ms zaman kat U dulu. ya ampunn, macam syaitan jadiknya. memang kalau baby nampak aku, trauma sampai umur 13tahun kekdahnya

tapiii kakak itu mengeluarkan ini

try ni lah, bagus..takde chemical yang kuat2. cuma kene rajin pakai lah. boleh ilang tu. lagi satu, akak dulu hitam tau, skang dah cerah pakai ni - motiff???? nak kata aku hitam la tu kan?kan? nasib je aku mcm berminat. kalau datang perangai sentap aku masa tu, jawabnye hitam mata kau kene tumbuk kak

aku pun tgk la harga dia. fucking cheap!!!!!!!!! 3hengget je nok. dalam tu ada lagi 2peket yang generous. setakat tempek kat muka, 1peket tu bole la tahan 2minggu kot

so semalam aku tempek la bnda ni kat muka. tekstur macam scrub, bau adalah amat puaka. sampai nurul ingat aku mandi rempah. kejadahnye kan? bau jamu2 tu la..tp kuat gila. tak kesah la dek, asalkan ilang benda durjana ni. aku pakai sampai pagi ok. biasalah aku memang suka melebih-lebih..dia suruh pakai sampai kering then cuci. aku pakai semalaman gitu. hehe

nampak lebih elok la muka aku arini

gigih bangun pagi, cuci muka terus snap gamba

bagus aku jumpa ubat harga 3hengget je, weeeee~ harap2 takde lagi si kuman merah durjana. ni buat comeback. Terima kasih Bunga Tanjungggg

-xoxo-

1 u know that u love me:

eLLe said...

berseri siot.
pasni aku panggil kau cik tanjong ah..

haha