CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

love story : 2

aku baca blog marissa. dia takleh fly sebab belum abis bayar utang ptptn. kepala hotak oke..matilah sampai kiamat aku tak dapat gi obersi kalau mcm tu. hutang emas boleh dibayar, hutang ptptn dibawa mati kau tau tak??


ok2, tanak fikirr..tanak fikirrrr..

as todate, aku n en Perisik telah beli barang2 untuk hantaran nanti. cincin je kot yang kitorg beli sama-sama. lain semua, kau beli barang kau, aku beli barang aku. supaya pueh hati kan, kalau tak mula la masing2 nak tarik muncung panjang2. aku sumpah jadik hanger baru tau

tapi lepas risik that day, kene pulak tambah lagi 2dulang for both side. mind you, nak beli barang pompuan ni senang jek tau. byk benda bole beli. tapi barang lelaki, dh lah susah tak tau nak bagi apa. lepas tu mahal nak mati! thanks to ida yang bagi idea untuk beli set towel Esprit yang murah itu :) heart u! tak kuasa la nak beli mahal2 untuk tunang ni. we want it to be as simple as possible. simple2 pun dah nak kering jugak aku ni senah!

so far semua dh setel for hantaran except baju melayu utk en Perisik. len2 mcm buah n cekelat, kek tu sume bole beli last2 nanti

hmm, hantaran dr aku to en Perisik, DIY ok. tak pitam kau dengar? haha..ah agak2 mcm hazab rupanya aku ckp la konsep gubahan aku ialah belukar dan semak samun, so haruslah rupanya mcm kene pijak gajah kan? ;p

while from him to me, xde lah aku nak bagi can kat dia DIY bagai, aku nak dpt yg cantik oke. so upah org buat. hahaha..keji.

susah la xde Popo di sisi..sume benda aku bubuh dalam tu. tertinggal dalam kereta en Perisik. bila nak jumpa ni, nak Popo!!!

suke la mekap n bunga ni.

tapi sariyanti ni putih, aku ni dah la hitam2 sitampuk manggis, walaupun hitam di pandang manis. pangg!! kene ke? verangan lah kau. tp nak jugakkkk *hentak2 kaki*

-xoxo-

5 u know that u love me:

Misbehave said...

u know where to get the flowers kan.kt kedai tu pun ada polisterine yg da siap bentuk, tinggal cucuk je bunga kt polisterine tu ikut bentuk mana ko nak.:)

AmyMizzunderstood said...

untuk fresh flowers,jgn guna polisterine tau..guna sponge!tapi no need guna sponge untuk handbouquet..u leh susun sendiri..sure boleh!!caiyokkk!

pasal ptptn dan tak leh fly..tetiba aku takot!hampes!

hotcocoa said...

misbehave : i nak gi nilai 3 weekend ni. mls nye aku nak survey satu2 kedai, ada yg spesifik tak? hehe

amy : thank for the tips! aku memang selalu je yakin boleh nok! ahaks

pi bayar utang cepat!! ;p

missmelancholy said...

aku setat dengo citer yan tu kan,malam dah takleh tido lena dah.Sialan..I blamed ptptn for my hideous eye-bag neh.cett

AmyMizzunderstood said...

oh ya..for her makeup is from tiar zainal...