CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

love story : 1

darlings, meh aku bagitau bahawasanya gambar kat bawah tu bukanlah pertunangan ye. merisik sajok oke. janganlah emo mak tak jemput ye *tu yg kat sawak tu. bawak besabo sikit. ekekeke*

aku dah dirisik on sabtu lepas ye,09may09. and majlis tunang will be held on 06june09. actually dah plan since bulan 3, tapi sebab benda belum jadik, aku malas la nak kecoh-kecoh. sekali kang tak jadik, drop lah waterface mak nok. tapi alhamdulillah, so far semuanya ok :)

preparation dah buat sikit2 and harap semuanya siap as planned

to my darlings yang aku dah bagitau earlier pasal benda ni, thanks for your support. bagi aku contact number, bagi aku idea nak bagi apa for majlis tu, teman gi beli barang. Bunny, ida (babe, thanks..u helped a lot!), yati, nani, elle, liza, nurul, sara, kak dan, kak has. thanks a lot. i heart u all!

sebab tu la mak dah lama tak update, pasal semua cite aku pasal aku pegi beli barang, carik barang bla.bla..tak seprais la kan kalau cita. so from now on, aku akan update on that stuff lah :)

bakal tunang? buat masa ni mari kita panggil dia en Perisik :)

-xoxo-

2 u know that u love me:

amiys said...

congrats! :):):)

AmyMizzunderstood said...

congrats babe!!