CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 20, 2009

love story : 4

sabtu lepas gigih ke Nilai 3 dengan kak has n ima. kak has akan buatkan hantaran from mr perisik untuk aku. tapi tetaplah aku jugak yang kene pegi carik barangnye sume..nak harap encik tu, silap2 dia petik je bunga raya ngan bunga kertas kat depan umah oke. baik aku jadik heroin menyelamatkan keadaan

since kak has pun memang nak beli barang hantaran untuk majlis abang ipar dia, aku join le sekali. aku tanya ape barang yg dia perlu utk buat hantaran from mr perisik tu, beli and suh dia simpan terus

mak berbelanja dengan bijak nok. bunga+ribbon+manik+bekas bunga rampai apa bagai sume rm120 sajok *tapi claim kt en perisik rm150. dah kire mulia aku up 30hengget je tau* wahh kagum okeh dgn diri sendiri. ah setakat bunga2 tu tak kuasa aku nak beli yg mahal2, bukan bole makan pun. setakat bertenggek kt hantaran. beli yang bes tapi murah.. haha. kedekut!!! abis sume kedai aku masuk. sib baik org tak bape ramai..

tak snap pic pun..kecuali gamba menu lunch aku

balik menyinggah umah kak has kejap..then gedebak gedebuk kul 7 baru sampai umah. capek bangat!! tu la time berjalan tak pulak ko rasa penat kan? bila dh duduk baru la rasa sakit badan, sakit kaki, sakit bontot segala..so bsenang-senang kat atas katil..sambil tgk tv. oh,aku x tau pun AF final rupenye..so layan tu kejap..aku expect Akim tu menang, sebab agak sedap la suara dia. ala-ala abg Faizal Tahir *motif tetiba abang???* lepas tu bosan, aku tgk cite lain pulak. pastu dh agak2 result nak kuar, aku tgk Ria balik, oh ok Hafiz menang. xde perasaan..lantak kau lah

hari ahad masih berehat2 juga. then malam keluar makan dengan en perisik. aku berusaha untuk kelihatan secomel mungkin ye, maklumla mak kan nak claim 150. ko ingat lelaki tak pitam dengar bunga plastik je dah harga macam tu? diorg mana nak paham benda2 nih..

dia ni sengal juga lah..masa kitorg makan aku dah plan nak cakap ni. tiba2

en perisik : eh, cincin baru ke? lawa lah *merujuk cincin risik*

kau ni dah kenapa? tapi takpe, layankan je

hotcocoa : owh, ni cincin risik saya. lawa kan? boyfren saya bagi tau

en perisik : la awk ni dah nak tunang ke..ish, kalau saya la..sy beli kan yang besar lagi. kedekut la boyfren awak

hotcocoa : tu la, semalam saya beli bunga untuk hantaran, saya nak claim 150 kat dia. tapi saya takutlah..awak agak2 dia nak bayar tak?

en perisik : hah? awk beli bunga apa smpi 150? *mata terbeliak*

oh ok dah kembali ke alam nyata nampaknya ni

hotcocoa : err bukan bunga je lah sayang *lentok sikit* sekali la dengan ribbon sume

en perisik : setel la..xde nak tambah apa2 dah?

hotcocoa : iye

en perisik : hmm..ok

fuhh..selamat. hampir2 kene tunjuk bukti resit pembelian tu. mana pulak aku nak cekau resit 30hengget yang aku up tuh ;p kau tengokkk, blum aku quote harga fresh flower. komfem dia suruh aku sembahyang sunat taubat kat situ jugak

preparation barang hantaran dah nak setel. tinggal lagi baju melayu n baju kurung aku je. ni aku pelik tailor aku tu mcm nak lari2 jek..isk. ko jgn kak, jadik tun teja aku kang. lain2 mcm buah, choc, cake tu last menet punye keje.

yay..cuti dah approve. bole ke devdas tanya 'still the same boyfren or different?' cilakak ;p

ada org tanya ni 'where's paralyzer' aku jawab 'who needs paralyzer when en perisik is here' haha..keji

-xoxo-

2 u know that u love me:

AmyMizzunderstood said...

hehehe...aku rasa babe..rm30 tu ko claim duit minyak pergi balik..logik kah?

hotcocoa said...

itu dah kira lain babe. haha ;p

alah, aku bundarkan je..leceh kan 120, bagi 150 kan senang. haha