CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 28, 2009

love story : 6 : 9days

tinggal 9 hari aku nak btunang oke. mcm nak tkeluar jantung..kadang2 tak rasa apa-apa. kadang-kadang macam x percaya, kadang-kadang macam tetiba berdebar nak mampos. gilo

lets see my progress memandangkan dah tinggal 9 hari je nok *gatal*

hantaran from him to me

1. sirih junjung - mak dia buat
2. cincin - DONE (dulang ni bubuh potpourri sekali)
3. telekung - DONE (present from pn yati kesayangan)
4. kain pasang (which aku dh siap jadikkan baju *kaedah tamak haloba, tak sabar*) - DONE
5. kek - mak dia sponsor
6. coklat+buah
7. duit gubah (ikut hantaran ko bape. kalau 1000, bubuh 10 hengget kt situ)

hantaran from me to him

1. sirih junjung - mak aku suh kawan dia buat. haha
2. bunga rampai - mak aku gigih nak hiris pandan. aku dh ckp pakai potpourri, ketegaq takmo
3. perfume - DONE
4. towel - DONE
5. baju melayu
6. kek - along sponsor
7. coklat
8. buah

well, ok jugak progress aku kan. kira aku ni diam-diam ubi berisi lah ye tak? ;p weekend ni nak gi beli baju melayu n coklat..nampak beno lah gatalnye kan, kalau keje lain memanjang bertangguh je. bila tang nak berlaki laju je kau ye. haha. bweeek ;p

sambung lagi,

baju tunang - DONE
selendang - DONE
mekap - booked, bayar on that day
photog - booked, bayar depo on that day
cuppies - ordered, paid depo, balance to paid upon delivery
dulang+alas hantaran - paid depo, balance upon collection next monday

dah gaji, n da nak abis pun gaji aku. banyak nye benda kene bayar, n beli, n bla..bla..so lepas 6june kang kalau korang nampak aku kat jambatan puduraya tu, berdiri dengan mangkuk dan beberapa peket tisu, sila jangan buat-buat tak nampak ye ;p

nauzubillah, ok main-main je..

semalam lepas gi amik baju kat tailor with en perisik, kitorg gi makan. kat doraisamy sebab pakcik tu nak makan sup. ok la, tak kisahhh..aku melantak nasi lemak 2bungkus, siap tapau satu bawak balik. punyalah jin perangai..haloba oke. lepas tu membebel gemuk. tampa nak??

masa makan tu, aku haruslah fokus terhadap makanan, sekali bila angkat muka..mr perisik tengah admiring cincin risik yang dia bagi. motif? menyesal kah? aku mana reti diam-diam, harus joyah nak tahu apa dalam pala otak dia

hotcocoa : what?

en perisik : ha?

hotcocoa: nape tengok cincin saya?

en perisik : takde..

hotcocoa : *tak puas ati* abis napa sayang tengok. *tak pasal2 aku pun tengok gak*

en perisik : simpan elok-elok tau

weiii, apa ni. drama tau. x suke lah..kenapa cakap mcm tu? fineeee aku ni banyak sgt tengok cerita arahan kabir bhatia

hotcocoa : mestilah sayang, awak bagi kan..mesti la saya simpan elok-elok.

lepas tu sambung makan nasi lemak..dan sambung lagi bungkus kedua. hahaha. buruk lantak oh

nurul, timaseh ye tunjuk jalan gi umah tailor tu. mak tak ingat jalan nok..tp seken taim sok mesti ingat dah. hehe *hope so*

weekend ni last jumpa mr perisik before tunang..huhuhu. i heart u lah yayang! auww~

-xoxo-

2 u know that u love me:

AmyMizzunderstood said...

chuweeettt...semoga semuanya berjalan lancar okeh??if tunang u rasa byk kuar duit..kawin apa tah lagi la gamaknya!

hotcocoa said...

tenkiu amy.
tu la psl, doa2 la hrp murah rezeki :)