CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 21, 2009

love story : 5 + American Idol result

cant wait to go home and watch American Idol, walaupun dah tahu siapa yang menang. internet memang spoiler. tapi tak pueh hati dowh dengan resultnya, Kris menang? siriesly wth??? ceh, tak vote nak cakap banyak pulak kan? tapi kalau boleh vote pun, sumpah aku takkan vote jugak.

final 2 : Kris & Adam

dah la aku kecewa si Allison tu dh terkeluar masa top 3. perasaan aku macam kaca terhempas ke batu masa tu, mak terluka oke. eh apehal aku ni?? ok2, rasa mcm Kris dgn Adam tu bukan one league la kan. macam kau letak Amy Search dengan Iwan dangdut lawan nyanyi, camno tu?

Allison

weee~ its raining outside..aku dah agak dah, sebab tadi masa keluar lunch i smell 'that smell'. aku tak tau la kalau aku sorang je yang boleh sense sejenis bau bila nak ujan *damn freak* betul weh, bila aku sense bau itu, maka aku tau hari nak ujan. provided aku kene berada kat luar la. kalau bergulung dalam selimut takde la ok. kalau ada, itu dah kira aku ada magik, dah lama aku bukak kedai meramal nombor ekor *matilahh*

en Perisik demam arini..so mc, tak keje. aku lebih jeles daripada kesian. sebab dia takyah masuk keje kul 8.30am harini -_- tapi kesian jugak la..sebab dia kalau demam teruk jugak. hmm

initially, jemputan untuk majlis pertunangan aku ialah 100pax. dengar ni pun en Perisik dah terkejuit, pehal ramai noh. tapi kau tau lah bapak aku kan..and being him, tadi aku call mak aku dia kata macam dah more than 100 je guest nih. bapak aku pantang jumpe orang, abih sume dia invite. ya ampunnnnnnnn..over taw!! bapak siapa lah tu weh..

it shud be small, remember??? aihh, tapi memandangkan food dia yang sponsor, ha sukatik lah nak jemput bape ramai pun. dah nama duit dia kan? kalau aku yang bayar, mau aku bertukar jadi naga. tinggal 16hari okeh..hmm

last but not least,
hehehehe..


-xoxo-

0 u know that u love me: