CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 21, 2009

'blog awak dah tak menarik'

siyes xde bnda nak dikepohkan. abih dh kalau tiap2 minggu aku gi pavillion je kejenya, ape je lah yg aku nak cite? ni pun petang ni ada harapan aku gi sana lagi. oh ckp psl pavillion baru aku tingat satu cite nih. hehe.


tah minggu mana aku gi tgk movie dgn ida *again! haha*. so sementara nak tggu showtime tu tak payah la bersidai depan kaunter tu kan..sumpah menyemak. so pegi la makan kat loaf. duduk2 je dtg lah sorg waiter ni bg menu. ok la kan, dh ko bg menu tu bagi lah kitorg ni berfikir. ko ingat senang ke nak buat keputusan nak makan apa? dia bole pulak berdiri kt situ sambil bebel2 psl food dlm menu tu. isk perasaan adalah agak marah disitu. dengan otak aku yang agak lembab ni mana lah aku nak fokus kan. so last2 ida je order makan, aku ckp aku nak makan roti je, so dia suh masuk dalam n pilih. siap pesanan tambahan - lps pilih, bg kat mamat tukang panaskan rotu tu, nnt dia hntr kt table. ok watever~

so akak pun gigih la pilih2 roti n suh budak tu panaskan. x lama tu dia hntr n kitorg pn mkn2 la dgn riang. dah menjoyah segala, tgk2 jam oh dh kene gerak pegi tgk wayang pulak. maka panggil lah waiter mntk bill..aku agak2 la roti aku bape hengget n bg kt ida. dh dpt balance sume ida tgk bil

ida : babe, dia x kira u punya roti la. patut la i tgk pesal murah smcm

hotcocoa : ha? ye ke..apa je dia charge?


ida : air u je lah. td u x byr kt dpn eh

hotcocoa : tak la, dia suh amik pastu bg kt tukang panaskan tu je kan


ida : dah2 jom blah cepat, cepat weii. mampos klu dia jerit nanti *sambil bgn cepat2 tp muka cuba tak cuak tp tergelak gelak*

hotcocoa : hahaha..takutttt. cepatt *berdebar tp masih gelak* i nk byr. tp sbb geram dgn waiter kepoh tu trus mak tanak bayar nok. tu la sape suh mengganggu i, trus x fokus lupe nk byr

ida : ko ni asyik makan free je, kt secret dulu pun ko mkn free kan??

hotcocoa : hahaha..eh bukan i tanak bayar, sape suh dia x buh dlm bil kan?? *tetap ni nak melawan*

maka makan free la akak kt loaf malam tu. hehehe. tp bukan salah aku kan? kan??

slps kejadian tu dh x pegi loaf dah. haha. tp mcm dh 5 kali la jgk pegi pavillion lps tu. mana je la bole pegi kan klu dah duduk kt sini. klcc? x pasal2 ida pitam kang asyik gi sana. kalau BB, Sg Wang, Times Square tu sume kang aku pulak yang sawan. tiap2 hari kot aku lalu sana gi balik keje. eee..cemuih la

anw, last saturday. buat makan2 sikit kt umah. jemput yg close je. saja la kan gatal..xde keje so carik lah keje nak msk2 tu sume. amik ko bengkak2 kaki sebab lama sgt berdiri. pinggang jgn ckp lah, mcm nak tcabut sangat dah..punya la sakit. feeling2 lah mcm ibu mengandung kejap. lps tu terus makan Panadol yang peket kaler ijau tu. apa ah nama dia? ehh taubat nasuha sangat aku oke. jalan pun dah terkengkang sikit macam kene buasir. len kali kene ada assistant. mampos kau nak buat sorg. memang memerlukan tenaga kuda ya. even xde la meriah mana yg aku masak tu, tp still la nak prepare sume, nak kemas lagi. aku kan insan yang lemah, hanya mampu berserah *lagu Zureda*

terima kasih la ye pada semua jemputan akak yang sudi hadir. akak terharu uolls. ada gak org nak dtg kt teratak akak tu. haha ada rasa mcm nak baling kasut tak? ;p

sib baik sume makanan abis..kire balance tu cukup2 utk tuan umah mentekedarah pd keesokan hari. kalau xde balance tu memang komfem aku x makan hari ahad tu. haram aku nak msk apa2 dah. rendam megi pun aku malas..*nyanyi lagi Zureda lagi*

ok, gambar xde. ye aku tau kenapakah bongok tiada gambar??? tp mmg sgt2 terabai tanggungjawab nak snap gamba ni sume *perlu ke nyanyi lagu Zureda lagi?? mcm kena kn?* ehh.. kau igt ada masa ke nak snap2 sambil masak tu semua? aku sempat mandi before tetamu datang tu pun dah kire mulia abis oke! even nani dh plan konon nak amik gambar buh kt fesbuk segala, tp mmg lupe ok! len kali akak hire photographer ye hahahahahak tuih! ;p

dalam pada penat terkengkang-kengkang tu, bole lagi aku pegi Pavillion *ok, skrg bole buat pertandingan kire perkataan pavillion dalam entry ini* layan cite Papadom. on Sabtu tu jugak oke! lps je tetamu dh balik aku bole plak berjalan bagai kan? gagah perkosa *vocab kak Di* sangat kan nyah. nice story sehinggakan aku dan ida hampir2 nak terjebak pi makan nasi kandaq. gila. mcm mana nak kurus??? tp x pegi pun setelah kami sedar itu hanya lah nafsu semata2

banyak cantik muka kau, nmpk nasi kandar nak makan, nampak piza nak makan, nampak itu ini semua nak makan? nak makan penampar?nak?eh..

ok2 emm mental x bape stabil ni. mmg xde mood sgt nak menaip. eh klu nak ikut bila je aku ada mood kan? memanjang M A L A S je keje aku. ekekeke. tapi kan ada lah hamba allah tu siap bgtau nih 'awak, blog awak dah x menarik lah' tu dia!!! selamba kan? kecik ati aku *tipu*, kalau lah peha aku bole kecik kalau org ckp mcm tu, mmg aku suh ulang 10 kali. hahaha. yg sbnrnya memang benci nak update blog klu xde gambar..x menarik kan??

yelah2, ni nk letak gambar la ni. tp mmg xde kene mngena. tp janji ada kan?? jgn ckp banyak, tengok je diam2. komplen je keje kau kan? haha tetiba nk marah ;p

ni ms nak raya kt mid kot. comel kan aku dengan lembu tu? shit la, knp aku rasa lembu tu lagi comel?? bulan pose aku gemuk kan? benci benciiiii

ini pagi sabtu bila tah nak pegi bfast dengan Kunang2. miss him so much*sigh*

tako tao. x suke, tp saja beli. eh lepas tu mcm sedap pulak hewan ni rupanya

day before makan2 @ myplace. nampak betapa messy nya dapur cek

dh abis majlis, terbaring dpn tv. agak terganggu dengan nurul, sebab tu gambar muka x puas ati. haha

me n nurul

lepak @ NZ lps tgk Papadom
ida, cino, bokyah :)

dah itu je. babai
. sakit ati tak? haha

-xoxo-

0 u know that u love me: