CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 26, 2009

kenapa rasa x best hah?

my boss bought me sebungkus mee goreng yang maha sedap. actually, i'm kinda dah terfikir dari semalam 'esok mesti bos aku beli kan mee for lunch' as that's it! well, sometimes I'm amazed by my very own self. sangat Bobohizan kan? told you kdg2 aku memang ada 6th sense. betullllllllllll

anw, mee goreng itu memang la sumpah sangattt sedap tapi aku belum makan pun. adalah jugak perasaan sedikit insaf kerana dah mkn mcm hantu raya during weekend, tapi yang lebihnya ialah aku tak ada mood. benci lah..i hate this kind of feeling. tiba2 rasa left out, rasa tak best, tiba2 mnjadi gemuk dan byk jerawat, perasaan nak perabih duit sebab bosan walaupun sikit lagi dah layak masuk program rancangan makanan tambahan. tak sukeee, x sukeee. i need my mom!

bila dah semangat nak balik pulak, my brother informed yang gf dia pun will be staying at my parents house this coming weekend. eee x suke ok! not that aku x suke gf dia..but i hate when my limelight dicuri nanti..ofkos la mak aku layan tetamu kan? pastu aku pun kena la plastik, lemah lembut, sopan wtf semua! lps tu nak ajak mak aku jalan2, mesti dia tag along sekali kan?kan? takkan nak suh duduk umah, masak nasi guna kayu api, balik nanti mak tiri n kakak bawang putih yang kejam nak makan. ok fine, tak kelakar oke. tak kelakarrrr

tak sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tau tak??

shit la, rasa nak berenti keje and pegi duduk kampung keje kat kedai runcit. kot2 bole kawin dgn anak tok penghulu ke. tp selalu anak tong penghulu mesti samseng kan, xpun penagih..ok2, tukar. kawin dengan anak org yang banyak utang kat kedai runcit, paling miskin kat kampung tu tapi kacak dan hero. pastu rupa2nya dia anak angkat je, mak pak dia sebenarnya jutawan..

eh pesal tiba2 nak kawin pulak ni??

dah tahap separa cacat aku ni. rasa nak lompat2 skrg. sebab dada aku berdebar-debar. err ok xde kene mengena.

ok dh xtau nak taip apa. bzzzt! -_- *brain dead*

-xoxo-

0 u know that u love me: