CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 14, 2009

macam x tau nak cerita apa

gile bersawang blog mak ok. ada rupa umah tinggal la kan..

actually ada je bnda nak cite, tp bila dh perangai suka tangguh2..mnimbun la cite n akhirnya lupa teruih. stendet la kan..sebenarnya memang MALAS pun

anw, nothing interesting wit my life currently, sumpah monotone jek. nasib baik ida rajin layan aku. klu tak komfem mcm beruk je aku kebosanan. everyone is busy with their own thing, so tanak la kacau2 kan. few times dh plan baekkkk nak karoke dgn Elle n Nisa, tp memanjang kensel. aku la yg kensel..diorg tetap lah melalak kan *jeles*

Kunang2 busy keje..and we dont really talk. dating cuma ms breakfast pagi sabtu, di mana kene ckp bnda penting je coz sibuk nak makan + he need to go back n rest sblm kene masuk keje lagi. agak memberontak la jiwa taliban aku ini, coz i miss all the time when i can be soo mengada2 n manja n gelak2 dengan dia. but tanak la drama sgt. so i redha je nyah. kalau ikut ati yg gila meroyan dan perasaan bajet comel mcm powerpuff girl ni, dh lama i hentak2 kaki depan dia n paksa bawak gi jalan2, makan2, dan macam2 lagi. hmm T_T

anw, aku apply cuti hr jumaat. bermaksud i have along weekend.yayy. amboih mcm aku nak sambut raya je kan? haha. padahal xde nak pegi mana pun annual leave byk lagi la..so bole la apply sesuka hati. oh, ohh i'm having a little function kt my crib, so itu lah bakal aktiviti weekend ku yah :) next month i'll be in new office. sangap gila weh..jauh dr manusia2 lain. waa mak kwn dgn indon construction je la lps ni. tanak pikir, tanak pikirrrr..

tgk la betapa bosannya idup aku smpi nk cite apa pun x tau..gila kesian kan? haha..ok darlings, babai. boleh ending gitu???

-xoxo-

1 u know that u love me:

Lee said...

Hi Miss, love your blog, and your play of colours.
Regret my bahasa is very jurassic, have to comment in English.....otherwise might get mistaken for marriage proposal....itu la lecheh sikit, ha ha.

By the way, looking at your profile pic, allow me to say, if you were to hold a bouquet of a dozen red roses in front of your mirror, you will see 13.

You have a pleasant weekend and keep a song in your heart, best regards, Lee.