CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 22, 2009

gelas purple


semalam x pegi pavillion. pegi makan McD je kt Pandan. punye lah jem macam syaitan. kul 7 camtu br sampai, gila lama! klu naik highway dah bole sampai melaka tau tak?

aku memang dah lama x makan McD ni, pdhal aku kan pemakan McD yg tegar dulu. walaupun skang ni smua sibuk kumpul gelas tu x kuasa aku nak join. psl balik2 aku guna cawan free yang Kurnia Insurans bg tu jugak. so x perlu lah membazir di situ. aku memang x penah kumpul kejadah brg2 kfc ke McD ke apa2 lah..ehh xde maknanya aku nak susun satu2. buat menyemak kepala otak aku je aku rasa ok

tapiiiiiiiiii ida adalah gigih, sanggup nih beli set yg dpt gelas free tu. muka bersinar2 la sebab semalam dpt gelas kaler purple. haih x paham apakah mendatangkan orgasma melihat gelas tersebut?? dah la beli set yg RM15++..tp sukati la, bukan pakai duit aku pun. yang aku sibuk sgt ni apesal pulak kan? ;p

makan la sambil sembang2 sume. siap ngumpat org sekeliling *org beli fries kecik pun bole jadik issue kitorg..hahaha* tetiba mamat meja sebelah ni bg salam n hulur 2 keping kertas yang berlipat. muka aku mcm sangat bongok la aku rasa masa tu pasal macam blur ok. ye la ko tgh sembang tiba2 ada kertas dihulur sebelah kepala kau, adalah keliru sebentar ok. lps tu br aku mcm paham n amik bnda tu letak atas meja..

dua2 diam..

pastu jengah pebenda kertas tu - tak pegang pun ni, jengah je

'Menjana pendapatan di musim kegawatan bla..bla'

err..ok kitorg continue sembang..sekali ida tanya 'sekarang gawat lagi ke?' hahaha..gila

ee aku mcm rasa x selamat je duduk situ dah, pasal takut mamat penjana tu tetiba datang duduk kat meja aku dan bentangkan hujah2 ekonomi dia. aduhhhh emang gawat dong!!! mampos kan, org mcm ni klu dh start ceramah, mana reti berenti nok. kena pulak McD aku pegi tu 24jam. mau terberak aku kat situ weh. so sebelum berlaku kejadian yang tak diingini, baik la berambus kan?

aku bangun dulu, siap takut kan ida 'cepat weiii dia dh dtg tuu.. hahaha'. kelam kabut la pompuan tu. haha gile keji. balik umah je la terus. terus mandi2 n tgh aku tgk tv nak layan tido, ada sms masuk. ehh aku igt telepon aku ni dh rosak, psl dh lama beno x bbunyik

ida : babe, gelas mcd ttinggal la..ni smua angkara mamat saiko td..huh..nak gelas purple *nangis*

hotcocoa : wat?! ala i pn sedih gak. ee mmg puaka la mamat tu. menjana pendapatan konon! makin rugi ada la. sian u. takpe nnt beli yang lain k, makan yg paling murah tau *iaitu set McChicken RM12++ jek*

ida : gemoks la mcm ni..i plan makan McD seminggu skali je. xpela, i dh lost mood nak wat collection..bazir..lately i byk spend 4 bnda ntah apa2. rugi tau. better belanja u kan

gila drama kan? tiba2 insaf semua nih..pastu tiba2 nak belanja aku. apakah?? hahaha

hotcocoa : haha, br sedar eh. o pandai ckp mcd bazir. tu ha u beli *** tu sangat x worth it tau. tu kalau u kumpul cawan mcd tu, sat gi adik ***dtg, jahanam gak. xde maknanya. ha kan kak jah dah ceramah, haha. dah jangan kumpul benda tak berpekdah. kalau nak kumpul sangat, kumpul setem je ok. murah sikit

ida : baiklah jah, lps ni abg kumpul setem lak

hahaha sengal ok..dh gila la tu lepas kehilangan cawan. kau igt org ilang anak je bole jadik gila?
tp tetap aku nak salah si mamat penjana tu. ko bole tak jangan kacau org masa tgh makan?? erghh..tgk, takut punye psl smua bnda tinggal. mangkuk betul

to ida : sabar eh babe, xde jodoh u dengan gelas. tp xpe lepas ni i beli album utk u lekat2 setem k :*

-xoxo-

3 u know that u love me:

Misbehave said...

ololololoh cian ida.

to ida: ko nak sgt ke gelas pepel tu? aku ada kt umah nak ke? meh dtg kajang amik pastu kita g jalan alamanda.haahaha *alasan nk ajak berjalan sebenonye* ;p

Diana Ishak said...

pun baru lepas makan mcd tanpa sesal walaupun setelah menimbang berat di dua penimbang yang berlainan dengan alasan penimbang tu yang bodoh tak reti timbang.

hotcocoa said...

misbehave - ida dh putus asa weh. haha

kak Di - penimbang perlu dihapuskan dr muka bumi ni oke. sape la yang cipta agaknya T_T