CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 29, 2009

makan dan rambut

semalam aku dengan ida pegi Pavillion..AGAINNNNNNNN!!!!! haha. mula2 ingat nak lepak NZ je, tapi hujan la pulok. so tukar destinasi. tetap lah nak Pavillion kan? tah apebenda yang di carik kat situ agaknya *ayat mak aku* padahal pegi situ memang xde tujuan ok, last2 beli cream puff and duduk la melantak benda tu kat food court.

sambil mengutuk nyet-nyet gila. hehe

nak tengok wayang, xtau cite apa best skang, nak beli barang pulak layak sangat la kalau nak pukul diri sendiri dengan penyapu. gaji pun belum, ada hati la kau??

dah pusing2 buang masa n sakitkan hati sendiri tengok barang best tapi x mampu nak beli. kitorg pun keluar gi makan. nak gi makan kat mana pun nak jadik issue. gila ok. last2 pegi la kat OldTown. masa kat pavillion, ida takut2kan nak ajak gi Loaf. biar mamat aritu tangkap aku sebab tak bayar duit roti. hahaha. saiko!

bila dah sampai, nak makan apa pun tak tau..eee makan pelempang mau?? haha. ida kejam bila aku cakap nak makan nasi lemak, dia cakap 'eee u nak makan nasi malam2?' maut nye soklan kan? benci kau!!!! hahahaha

tapi...akak feduliks hape nok

licin aku makan.

saja je dengki x bagi aku makan nasik. pdahal dia makan ayam dengan fries ok! X(

tapi x sedap. padan muka! hahahaha ;p

makcik ni bile aku suh pose laju je


tapi lepas tu dah x pedulik kat aku. nak kata offer amik kan gambo, memang kirim salam. terpaksa la aku berangan sendiri

benci laa asal hr rabu yang pegi Pavillion mesti aku tengah pakai baju ni

sebabbbb dia sibuk berfesbuk!

nak fesbuk, fesbuk je laa..takyah la ketap2 gigi.

dah la siap warning aku u lain kali nak jumpa i, charge la ipod ni penuh2. mak tiri ok! ;p

sampai je umah dah dekat pukul 11. masa tu la pulak teringat nak amik gambar rambut. gigih jugak la kan

cubaan pertama


ape kejadahnye ni

ok takpe, cuba bukak flash. walaupun tahu komfem nanti macam beruk.

sah!

ee geram terus meroyan aku

haha

ok2 cuba lagi

haa kaler ni la

lagi satu

padahal sama je rupa dgn gambar tadi kan? ahh shadap yu!! ;p

ok kan? aku rasa xde sakai sangat. komfiden abis dah ni

ni shampoo baru untuk rambut berkaler. carik yang paling murah ok. ni kat Caring Pharmacy RM11.90 sahaja. itupun aku macam 18kali pikir nak beli ke tak..nak beli ke tak. oiii 11hengget tu lepas buat makan sehari tu di musim belum gaji. tapi beli gak la sebab rasa macam perlu je. ke x perlu sebenarnya? perlu la kan?kan?

ok dah. ha nak tunjuk rupa cek setelah beryoghurt selama 3 hari. yaaa aku tau mask tu adalah untuk dipakai sekali sekala. tapi aku kan ekstremis..so akan pakai sampai ilang merah2 ni. pastu aku ikut peraturan balik ok. janjiiii

haa tinggal yang hok jerawat besar tu je..yg merah2 tu dah sangattttt fade *lompat bintang*

tu kau jangan nak tertipu dengan kulit putih selepuk tu. takdenye aku dh putih. karat macam tu jugak. cuma tu dah buh bedak sebab nak gi keje

kenapa bile aku upload gambar kat blogger jadi pecah2 ha?? cibai laa

dah la aku dah xde mood sekarang

-xoxo-

0 u know that u love me: