CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 26, 2009

stress~

i've been stuffing myself like a pig last weekend! eee benci. makan, makan, makannn je keje. sampai kan smlm before tido rasa nak termuntah dah..mana taknya, makan megi pastu minum soya. the thing is aku sikit pun x rasa lapar, tp aku makan jugak. haram btul laa..i blame stress for that. ecehh tiba2 nak salahkan stress. lempang nak? ;p tp rasanya ada la sedikit2 sangkut paut disitu. stress sebab kurang kasih sayang. jerawat pun sama naik oke. makin stress lah aku jadiknye. haihh


and last weekend memang betul2 berehat kat umah sebab minggu lps rasa macam x cukup rehat la. tido, makan, tgk tv, pastu sambung tido balik. syok gila uols..pastu tah hape punya jin tanah rasuk aku, aku siap gosok baju keje utk 5hari. gile semangat kan. pagi td siap bole pilih2 nak pakai baju mana..berlagak sungguh. haha

memandangkan berapa hari lagi nak gaji..aku dah berangan ni. rasa nak kaler rambut lah. macam boring pulak tengok muka sendiri. nampak tua dah, benciiii. stendet lah kan, bila ada duit je tiba-tiba je semua benda jadik wajib nak beli, tak boleh tidak. ada je hujah2 bernas yang aku cadangkan. ataupunnnnn highlite je kan? ok jugak ye dok? hmm ni semua sebab tengok rancangan Glow/Stripped kat Channel E semalam. rasa mcm nak kaler sendiri untuk mengurangkan kos kerugian untuk benda takpentingtapigatal, tapiii kalau tak jadik macam mana??

tak pitam kau??

selain daripada itu, i soooo want to buat cucumber mask sendiri. ini juga drpd rancangan itu lah. memang sesuai sangat la dengan muka aku yang penuh blemishes ni. merah2 ok.sangat benci T_T so petang ni kene beli timun. oh tetiba teringat ni, xde kene mngena dengan timun ok. last friday lepas balik keje aku menyinggah la kat cold storage sekejap. memang xtau nak beli apa, tapi seperti biasa gatal maka pergi la jugak kan. hampir2 aku nak beli kerang, bole buat kerang rebus *tetiba* tp bile pikir kene cuci kulit dia tu, terus ilang napsu aku. so jalan2 lagi, nampak la coklet peberet, kinder bueno 3pack rm8.++ suke la kan. sebab selalunya, satu je dah 3.7+ gitu. so adalah jimat


tak pikir apa dah, terus gi bayar. skali dia scan 10.++ ehh?? ala aku silap tgk harga ke. benci la. kuarkan je la duit nak bayar sambil otak berperang nak ckp ke tanak psl harga ni. kang salah aku gak malu. emm..aaa..isk ckp je la kan

hotcocoa : *sambil hulur duit* i rasa td i tgk harga coklet ni 8ringgit lebih la

cashier : em, ni harga dia *tunjuk kt skrin*

bengong, aku tau la itu yg ko scan td.

hotcocoa : em, i rasa kat price tag dia tulis lain la

cashier : ok jap i cek

**********************

cashier : ni harga dia cik *sambil tunjuk price tag iaitu 8.++*

hotcocoa : ha ye lah, tp tu u scan 10ringgit lebih

cashier : eh?

hahaha yeyeh dah malu la tu kan. sib baik akak betul u ols. trus dia panggil supervisor dia btul kan harga etc n ckp sorry semua. aku pun berlagak mulia la kan, senyum je macam eh-takpe-ala-2ringgit-je-apa-lah-nak-kecoh-sangat. padahalllll hehehehe

eh dah menyimpang terus tujuan entry aku ni. ok, sah aku stress

-xoxo-

0 u know that u love me: