CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

can u pls leave me alone???

hidup aku adalah dalam keadaan tenang dan bahagia bila tiba-tiba seekor gergasi telah mengganggu ketenangan aku *i dont care shit kalau dia baca blog aku, pegi lah mati. memang aku tak suke*

so this so called bff aku telah menyapa aku di ym semasa aku agak sibuk di ofis. being a nice, sweetie cupcake-me ;p aku melayan juga lah sikit-sikit. taknak kecewakan kawan oke! walaupun aku tau any perbualan dengan dia adalah berorientasikan cerita tentang lelaki. wtf?? macam dah tak ada topik lain ke engkau nak cakap

she has been trying to mengorek cerita tentang personal life aku since she got my ym id. tapi aku elak-elak la kan. sebab kalau aku cerita, komfem akan tersebar ke segenap pelusuk dunia *pls note aku melebih-lebih*

so she asked 'ko dengan paralyzer macam mana?' - serious sibuk gile kan?
i replied 'kitorang ok je' - memang pun kan? we're closer than ever!
then dia cakap 'ala, tak payah la cover2 dengan aku' - mcm kesiyal ok! suke atilah aku nak cover ke, cover album ke, coverage ke, kau sibuk apa?

yes, aku dengan paralyzer memang on-off all this while tapi kene ke update dengan kau selalu? kau siapa??

so that's it..aku malas nak layan

then yesterday dia ym aku lagi..hmm...BOWWWRINGGGGG....anw, this sweetiepie *aku la tu* layan la jugak

then out of the blue dia cakap

gergasi : ko tau x???? i juz found out aku skang brjiran ngn i*a

and i tot i*a yang dimaksudkan ialah seorang perempuan yang aku dah pangkah dalam hidup aku. aku mmg bukan jenis nak benci orang suka-suka ok. tapi dah kalau perangai kau macam cipap, sendiri mau ingat la. tak payah la kau nak anta kad raya tu semua oke, aku kalau dah benci, benci sampai mati!

ok then she said

gergasi : weh..ni bkn that i*a la.so..ko tau x i*a ne ni?
sweetiepie : mana?
gergasi : ala..wat2 xtau ke?

masa ni aku dah malas nak layan. kejadah nak teka teki pasal jiran dia. bukan dapat duit kalau aku teka betul pun. tp dia stilllllllll nak menyambung topik itu

gergasi : dah figure out lom beb?
sweetiepie : amende?*buat2 sudah terlupa dan bongok*
gergasi : i*a mana
sweetiepie: mana? *malas*
gergasi : ex gf paralyzer la *komfem dia rs mcm score pingat emas dalam olimpik sebab dapat tell me this thing*
sweetiepie : oo ok *which is NOT ok sebenarnya!*

apa motif dia ni? like nak warning aku to watchout ke? or nak sakitkan ati aku ke..or nak aku rs insecure ke

and kalau pun aku still dengan paralyzer or tidak, apa masalah kau weh nak cite ngn aku pasal ni? kau saiko ke atau aku yang saiko sebab fikir macam ni? masalahnya, aku tak nampak apa point kau nak cerita dengan aku pasal jiran kau. fuck gile kan, macam sangat tak kelakar ok!

ok, i know its just ex, tapi kenapakah aku merasa lain macam sahaja?? babi laa..aku benciiiii

i feel like slapping her face dengan selipar tat sing saiz 6!

p/s: watak aku dalam entry ini ialah sweetiepie *kelip-kelip mata*

-xoxo-

8 u know that u love me:

Misbehave said...

apa masalah bff ko tu?!

yes, please leave hotcocoa alone!

aku sgt yakin aku bukan gergasi itu,wpun aku ala2 pokemon..hahahhahaa..

hotcocoa said...

soo not bff kan? siyes wtf??!

u pokemon yg makan eskrem sambil tunggu hubby di bus stop. soo adorable ok!mmuah2

Anonymous said...

sapekah bff tersebut?? *gulp*

hotcocoa said...

miss marisa : ahahahahaha *gelak guling-guling* ada jugak yang kene cekik dgn aku ni kang

btw, u know dat person!

eLLe said...

aku risau gak kot2 la aku kan. Cos kita salu je bergosip pasal laki kan. Mati aku..

Hopefully bukan aku lah.

hotcocoa said...

elle:ahahahaha. weh, siyes bukan korang2 ok. aku tumbok korg kang. bile lak korg cite psl jiran korg kt aku weh

missmelancholy said...

xkan aku kot...aku gemok jugak,tapi tak la sampai tahap gergasi.Plus jiran aku adalah orang yang ko xkan kenal.Pasal aku pun xkenal jiran aku sendirik..

AmyMizzunderstood said...

gergasi itew mempunyai masalah dalaman agaknya!abaikan...