CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

gambar yang bercerita

bosan lama x letak gamba, x bes kan?

nah cerita bergambar :)

tadaa.. ini lah ipod baru mak. ahahaha. ok siyes takde benda bes dalam tu, aku tak masukkan apa2 lagi melainkan lagu sahaja..itu pun tak sampai 100kott. aku memang kan, masa tak ada sibukkkkk la menggelupur nak hewan nih. bila dah ada, nafsu aku dah mati

tapi xpe, yang penting aku ada ipod. hahahahaha ;p

koranggg...ini binatang apakah? banyak gile dalam bilik aku. rimas aku dibuatnya..adakah ini tanda-tanda yang menunjukkan bahawa bilik aku kotor?? tak cukup ke aku mop seminggu sekali, matilah aku nak mop hari-hari.

my breakfast pagi ini. semuanya salah NANI. asyik cite dengan aku pasal donut jek. aku mana boleh beb, mestilah terbayang-bayang tak boleh tido bagai kan. amik kau, pagi tadi aku makan 2bijik. hehe.

i miss camwhoring..apesal skrg aku malas amik gamba tah..dulu pantang nampak je. memanjang snap je keje aku. adakah kerana aku sudah tua? xcuse me, aku baru 22 oke..



i do miss my long hair. walaupun most of the time memang serabut, tp suke jugakk. bila rambut nak panjang nii..gatal kan. bila panjang, tgedik nak pendek..dah pendek ni mengada2 miss rambut panjang pulak. tampa nak tak??

aku lupa aku ada baju ni!! weekend nanti nak pakai. tak kire lah kalau duduk umah je pun. baju aku kan, suka ati aku lah

dah, aaku dah malas..nak gi makan selepas 2bijik donut tadi, aku cuma makan twisties sahaja. itu pun kene sergah dengan Devdas. tokojut den, sib baik dah abis twisties tu

-xoxo-

1 u know that u love me:

eLLe said...

haha beb, bukan kau je, aku pun ada masalah nak amik gmbr tau.
Skang ni mcm bosan plak. mungkin dah tua la kot.

and aku pun tasabar nak panjang rambut ni. serious..