CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 3, 2009

no title

yeyeah! minggu ni keje 4hari je ok. suke, sukeee. pagi tadi liat nak mampos aku nak celikkan bijik mata aku ni. tp aku saiko diri aku 'rilek2 cocoa, 4hariiii je..rilek2' terus aku melompat bangun. ok, tipu..xde la melompat, bangun pelan-pelan sudahh


em, weekend ni mak aku suh balik kampung la pulok. malasnyeeee. kan best kalau aku bole jd mcm Hiro Nakamura tu kan. transport diri aku. hmmm. pang!!pala hotak hang, tu la banyak sgt tengok tibi.

bole tak pagi-pagi ni bos aku Mr Horlicks call cakap dia MC 2hari?? ni aku tak pueh ati ni, dah la dia cuti seminggu stretttt, pastu bole pulak sambung MC kan? pastu si Devdas pulak ala2 malas harini. aku lapanbelas kali malas laa jawabnye..hehe

tp kan kalau balik best jugak, bole jumpa nabila. anak sedara aku tu la..dia best oke, macam teddy bear

tepi sikit, aunty nak amik gamba laa

oii, jangan la himpit

ok fine!!
nak ciyom upenye..mukadimah panjang sangat

eh, rambut aku dh macam sakai kau tau, separuh warna itam, separuh karat macam haram, beberapa helai berwarna putih *uban* sebijik macam indon keje kontrak rupe aku. aku nak kaler semua itam lah..ok ke?

-xoxo-

2 u know that u love me:

Anonymous said...

takmo kaler itam.. nanti muke nampak gelap

Diana Ishak said...

nampak nau taknak pegi keje ye, awal2 lagi dah kira hari