CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 25, 2009

DUMB MOMENT

perjalanan aku pegi keje pagi-pagi buta adalah ditemani fly fm pagi show. with phat fabes, ben and nadia. diorg ni memang gile dan best ok. esp fabes! dia adalah awesomeness!! dimana kadang-kadang aku tergelak sorang2 macam orang gila mendengar lawak dia


i used to hear hitz masa aku sekolah dulu. zaman-zaman lil kev dia nye dj. sekarang dah bosan. so aku dengar fly, walaupun aku gile tak suke Hunny Madu tu. ok, xde kene mengena

so semalam topik kat pagi show tu ialah : WHAT IS YOUR DUMB MOMENT

macam-macam lah cerita dari caller yang remind me to satu dumb moment aku.

masa tu aku still blaja kat jb. masa tu aku drive kereta paralyzer pegi kelas, dia lak naik moto je gi keje. so ada satu pagi tu dia hantar kereta kat aku and aku tengok minyak dah tinggal 2bar. so aku cakap

hotcocoa: awak tak isi minyak ke? paralyzer : tak payah, cukup tu
so, aku ok kan je lah. takdo aku nak isi minyak ok..selalu kalau nak isi pun, dia bagi duit. aku kan student, mana ada duit banyak2 ni ;p

aku haruk la kereta pegi balik kelas. kelas lak time nye jauh2, jangan harap la aku nak stay kat fakulti study ke apa oke. harus cepat2 balik bilik nak tido kan. so ada la ulang alik dalam 3kali

around 8.30pm, paralyzer call

paralyzer : sy dah balik keje, buy me some food please. td tak sempat..
aku ok kan je lah..tah hape angin aku malam tu, aku pakai cantik-cantik. padahal nak gi tapau food je pun. kalau dah datang gila aku, memang macam tu la..konon nak bagi boyfren senang ati laa tengok aku cantik. hahahaha...memang nak kene sepak aku ni

so aku pun pegi tapau food..dh siap pung pang semua, aku pun gerak laa..sekali masa aku nak keluar simpang, kereta mati.dh la simpang tu macam bukit sikit.menggelongsor la kereta. fak!! aku tarik henbrek pastu try start kereta. tak boleh oke. tak bolehhhh..


yang bongoknya, henfon aku bole pulak masa tu tak ada kredit. mcm kesiyal kan?? mangkuk2 yang kat belakang aku smua dah bengang la perempuan gila mana yang cantik *sempat lagi.hehe* tapi tak pandai bawak kereta niiii. so aku turun kereta and mintak ptolongan mamat2 di kedai tdekat. semua buat-buat pandai la kan, tapi harammm tak bole start gak kereta aku.

sekali bole pulak kereta polis datang. aku lega jugak laa..psl drpd org tah pape tolong aku, baik polis kott.

polis : nape ni dik?
hotcocoa : tak tau keta takleh start..
polis : em..takkan rosak kot, kereta baru ni..

hotcocoa : tak tau laa. ni kereta kawan
polis : ha?? *dah dia igt aku curi kereta pulak* mintak ic, lesen

babiiii..

polis : call la kawan awak tu
hotcocoa : ala bang *tetiba ni* fon saya takde kredit pulak - intonasi adalah seperti gadis malang yang sangat sedih (think bawang putih yang lemah longlai yang memerlukan bantuan ferdi)
polis : aa..xpe2,nah guna fon saya *haa kau nampak tak fungsi perkataan 'abang' disitu?*

yay!!joget dalam ati

so aku pun call la paralyzer - tak angkat!!! demmit. pastu aku call lagi - tak angkat jugak. menyumpah seranah la aku. rasa nak break up masa tu jugak. haha

tambah tension aku lagik bila fon aku asyik bbunyik je masa aku sibuk call paralyzer. lepas tu bila aku nak angkat, putus.babi gulungggggggggg. dah la aku tak kenal no tu

polis : ada tak?
hotcocoa : dia tak angkat la bangggg *harkat lebih*

lagi laa polis tu igt aku curi keta ni.

hotcocoa : bang, jap eh. saya try skali lg

aku pun call paralyzer..jap tu fon aku bunyik, aku tengok..no tak kenal. aku dah terbakar ni, ko nak apa sitan asyik call aku. so aku angkat..sebelah telinga call paralyzer, sebelah telinga aku duk cakap hello kat caller puaka itu

hello??hello?hellooo..diam je. tp ada sesuatu yang aneh berlaku.

aku tengok dua-dua fon. aku letak fon aku. and fon polis tu pun putus. apekah??

kepala hotak aku!!!!!!!!! rupenye dari tadi aku dok call nombor aku sendiri. gelabah punye pasal kan? tak pasal2 semua kene maki, termasuklah aku memaki diri aku sendiri

bodo, bongok, bahlol, kecik2 tanak mampos dah besar mnyusahkan orang iaitu diri sendiri

lps tu aku call paralyzer lagik sekali, kali ni aku dail no dia. haha. and dia datang dengan kawan dia. memang minyak abis ok. jadi naga la aku lepas tu. wat malu je tau dah vogey2..keta xde minyak. memang keji tau tak?

hehe..bila ingat balik, memang dumb, dumber, dumbest moment la.

so what is yours darlings? ;)

-xoxo-

6 u know that u love me:

eLLe said...

aduhhhhhh mcm haram.
dail number sendiri tu mmg takleh tahan.

tp bila dah nervous, apa2 pun leh jadi..

kalau aku ada masatu, aku gelak dulu. haha

Freddie said...

boleh la kau berkawan rapat dgn mr.bean..lebih kurang je peelnya aku tgk..

Freddie said...

boleh la kau berkawan rapat dgn mr.bean..lebih kurang je peelnya aku tgk..

hotcocoa said...

eLLe : siot, kau xtau gelabah gile aku masa tu. dgn fon aku asyik bbunyik. rupanya aku sndr yg call

bodo oke

freddie : ko komen sekali je sudahh ;p tindakan luar kawal beb. eh, jap btul ke mr bean dh mati weh?

Freddie said...

aku pun ada dgr citer dia dah mati,tapi aku ada dengar citer lain dia dah hidup balik pulak dah..mana satu betul aku pun tak tau.

FAIZAH N KAIF'S MUMMY said...

hahaha....