CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 13, 2009

kisah di thursday the 12th

penat gile arini. memang aku dah tak sabar-sabar nak balik umah oke


ha, semalam apa janji aku lepas balik keje? nak pegi beli roti gardenia tu, amik gamba pastu tempek kat sini. kau tau apa jadik?

aku tak beli roti tapi aku beli kasut. jauh gile mnyimpang ok. sikit pun tak ada kene mengena.

yang jadik tebeli kasut tu sebab aku pegi times square, terus nak menuju ke cold storage tu laa. gatal je kan aku, bole je beli roti tu kat 7E depan umah.

ah, so tengah-tengah aku berjalan ke cold storage tu, aku dengar bunyi aneh dr kasut aku. aku menten diva lagi masa tu, pastu semakin hazab bunyinye u ollss..aku pun stop bjalan and tengok tapak kasut aku.

tumit kat heels aku tu dah tercabut ye..tinggal paku sahaja. faham ke? bole tak aku malas terangkan..boleh?bolehhhhhhhhh

ok, lepas tu takkan aku nak bjalan dengan bunyik bising nak mampos macam tu kan..ko bayangkan bunyik paku kene atas tiles..macam puaka oke. sangat annoying kat telinga aku ni. bengang betul aku, kasut tu beli 1day lepas krismas..so basically tak sampai 2bulan. pundekkkkk

memang aku dah maki la kan dalam ati. dah la aku tak tau cobbler kat mana. so terpaksa la aku beli kasut baru..

lepas tu aku sarung kasut lama tu jugak. haha..ala, nak pegi beli roti je kot? then aku pun turun tingkat bawah nak gi cold storage..sekali apa aku nampak?????

SABARUDIN TUKANG KASUT!!!!!!!

macam taik kan? apesal sebelum ni aku tak penah nampak? aku pun meluru *tiba-tiba aku terfikir, aku dah tau mana asal perkataan meluru ni. its from peluru ok! peluru kan laju kan bila keluar dr pistol. so sebab tulah kite gunakan perkataan meluru untuk menunjukkan pergerakan yang laju. btul kan?btul kan? ok, DBP ada bukak jawatan kosong tak sekarang?*

sambung cerita, meluru ke cobbler tu. aku dengan selamba bukak kasut and tunjuk tumit paku tu kat dia.

hotcocoa : boleh buat?

cobbler : boleh, 10ringgit sepasang.

hotcocoa : saya nak kaler sama mcm ni *bukak kasut sebelah pulak*

cobbler : ok

so aku berkaki ayam sambil duduk atas kerusi..masa tu aku faham jiwa Elyana

canggih oke sabarudin tukang kasut ni, takde dia pakai tukul bagai nak betulkan kasut kau. dia guna mesin oke, besar gedabak..tp aku tak dapat tengok sebab belakang mesin tu yang facing aku. yang penting result nye superb. macam kasut baru.

aku kadang-kadang agak berasap juga dengan cobbler yang tepi-tepi jalan tu, aku rasa makin menjahanamkan kasut oke..punya la ganas mengerjakan kasut orang. ganas di ranjang cukup laa

eh? ok2 aku tempek gamba kasut

motif aku tampal gambar iron?


ok semalam aku tengah gosok baju keje, tiba-tiba angin gila aku datang. so aku letak kepala aku atas iron board tu dan aku iron ujung rambut aku. hahaha.. aku saja je oke..sebab dulu kawan aku iron seluruh rambut dia dengan iron baju itu. maka aku nak tau perasaan dia

lepas tu aku telek ujung rambut aku tu, xde beza punnn..lepas tu aku sambung gosok baju keje

iklan : jangan beli barang elektrik brand Pensonic. nasihat dari orang kedai elektrik. matilah aku kalau orang Pensonic baca ni

and roti gardenia tu tak ada!! sakit betul la hati aku niiii

omg, harini Friday the 13th kan?? and esok Valentine's, so happy Valentine's to you my darlings :)

hugs & kisses,
-xoxo-

1 u know that u love me:

eLLe said...

Aku ada beberapa kasut yg perlu dihantar oleh sabarudin tukang kasut.

btw, itu mmg nama cobbler tu ke? Bukan ke itu mcm citer P.Ramlee?