CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 12, 2009

..coba..

pagi tadi aku pegi keje dengan butang baju terbukak.

bukan aku sengajalah gila! aku tak sedar oke. pulak tu butang kat bahagian tetek. boleh ke?? nasib baik tak kene tangkap dengan polis sebab dituduh flasher

aku nak cuba lupakan tragedi ni..sebab dia agak menghantui aku juga. aku akan mulakan dengan memboikot baju ni. taknak pakai lagi selama 2bulan, at least

aku nak tanya, kalau lah kan korang nampak lelaki tak zip seluar, korang akan bgtau tak?

aku nak jawab dulu, TAK. keji kan perangai aku? tapi aku rasa adalah lebih keji kalau aku bagtau sebab nampak sangat aku tengah tengok dia punye *tuuuut* kan? dah macam perempuan gersang je oke.

kalau lelaki pun, nampak perempuan tak butang baju kat tetek macam aku mesti takde nak bgtau kan? sebab nanti nampak sangat lah kau tengok tetek orang! gatal nak mampos..tp aku rs diorg lagi suke tak bgtau kot, sebab boleh tengok lama-lama kan?kan?

isk..nampaknya aku masih tak boleh lupa tragedi pagi tadi

ah, baik aku pegi makan cucur udang

alamak, banyaknye minyak..tak jadi makan ah. rugi 5posen aku

xpe, balik nanti aku nak beli roti gardenia choco raisin tu.
esok aku bubuh gamba :)

p/s : tajuk takde kene mengena. aku saje letak sebab aku minat faizal tahir. aku punya suka la

-xoxo-

0 u know that u love me: