CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 6, 2009

pelik tapi benar

ok2 baru je kan 2hr lepas aku komplen apekejadah aku teringin nak makan nasi goreng, len la kalau nasik beriani


korang tau takkkk...arini bos aku iaitu Devdas belanja aku makan nasik beriani wehhh. dia baca blog aku ke hape??

ok2 *lagi sekali* biasa la bos belanja kan? tapi masalahnya dia call personally tanya if aku nak beriani tak. ini luar biasa oke!

treett..trettt *telefon berbunyi*

bos : eh, i want to have beriani today, do u want me to tapau for u?

hotcocoa : ha??err... *nasib baik reception quite bad, so dia tak dengar aku dah nak tersedak*

bos : what?ha ok, i'll buy for u

sumpah aku terkesima seketika oke. aku tak jawab pun nak ke tanak

ok2 *ini kali ketiga* aku expect dia pesan kat driver dia suh belikan la kan? but u know what, dia beli sendiri menggunakan tulang 4 keratnya kau tau.

scary..scaryy..pesal baik sgt ni??

Nani lagi taik, dia cakap 'bos ko nak mengurat ko ni' ada yang aku resign 24jam ni kang. tanak aku

en finance kat kulim, jangan ternganga baca entry ni ok. cek tau hang mesti terkejuit kan?

semalam after keje, aku nak pegi cari ubat batuk. but since Nani suruh aku simpan benda hitam yang keluar dari tekak aku tu and bawak gi jumpa doc. aku tak jadi beli ubat. yang haramnye semalam tak keluar pun..menyusahkan aku pegang tisu sepanjang malam.

anw, ida ajak aku pegi times square, pompuan tu nak reg u mobile pulakkk. so pegi. setel sume, pegi Best Denki, ida beli AV cable, kemaruk nak tengok DVD pulak tapi cable takde.ekekeke..kene songlap ;p

dan2 tu aku pun nak beli cable jugak..nak cocok from tv to speaker aku tu. baru best kan bunyik dia. so aku beli jugak. mana bole ida je beli..dasar pendengki je kan aku ni.hehe

then pegi NZ garden

aku makan rojak

ini ida punye. roti salad. poyo gile je kan nak letak NZ macam tu

sembang-sembang and around 9lebih balik umah la. tak reti2 ke..lagipun aku seksaited nak pasang cable tu. syok oo semalam tengok tv

happy weekend darlings.yeyehh senin cotiiiii

*gelek ponggong*

-xoxo-

2 u know that u love me:

Anonymous said...

itu ari ajak pi nz garden tak mai pulak...

MariaFaizal said...

Salam. Al Fatihah to Roses/CabaiKering's father who passed away last night.Deepest condolences to Roses/CK & family.