CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

story mory

so akhirnya aku memang tak balik kampung masa thaipusam aritu. hasilnya? amik kau terlentang atas katil sepanjang hari, selama 3hari oke


breakdown :

sabtu
bangun tido, tengok tv, cuci baju, mop umah, mandi, tgk tv, pegi jusco, makan nando's, layan Jozan show. first time aku tengok bnda alah tu, agak bongok juga lawak mereka. aku rasa nak selak je rambut si Johan tu, pastu sepitkan. rimas dowh

aku juga lap kipas oke, rajin kan aku??

sembab gile g mkn nando's

ahad
bangun tido, tengok tv, mandi, pegi carrefour, makan mee kari, tengok tv lagi, paralyzer ajak teman makan, pegi yong tau foo ampang, makan ciken wing, beli dvd *tapi belum tengok lagi*,tengok tv sampai tv pulak tengok aku

isnin
bangun tido awal siott, semangat nak tengok grammy, tengok tv, makan sosej, mandi, pegi jusco *again??* sukati aku la kan?,makan carrot slice kat SR, teman ida pegi ofis - takut pulak nak pegi opis sorg2 pompuan ni, round the world kt klcc, makan, balik umah

grammy

breakfast in bed

kat opis ida, laptop dh abis bateri..maka aku sudah mula bosan

semakin gile

tahap kronik, terus ida ajak aku balik ;p

dinner kat klcc
rice with black pepper beef


kehidupan aku berkisar kepada tido, makan, dan tengok tv..seronok betul kan? *ini adalah sarcasm ok*

ok, lets say korang ada kawan A dan B. A tak suke B, and so dia tak bagi ko kawan dengan B. sedangkan korang rasa B tu ok je, takde masalah apa pun. but since A cakap B itu adalah tidak cool, maka adakah korang akan mengabaikan B itu?

damn, kenapalah aku guna A dengan B? aku sendiri susah nak paham, anw, aku akan teruskan

kalau aku? hmm susah jugak ni..maksudnya memang tak boleh bawak lepak bersama la. sebab keadaan akan jadik macam pelik. dimana A sudah tentu nak kan attention aku sebab tanak aku melayan B. dan B sudah tentu tercongok macam orang bongok. saya nak B untuk Bongok (roda impian)

yang paling sialan nye, bila aku pulak dikutuk sebab berkawan dengan B. celaka je, tak pasal2 aku kena.

well i think B is worth it, tak penah kutuk A, not a wannabe, not a i'm-so-cool kinda person. dia ok je kottt.

hmm..ok, abaikan itu. Valentine's Day is just around the corner, so kamu-kamu semua kalau rasa kalau ketiak gf atau bf korang agak puaka baunya, maka boleh beli perfume dr akak oke. sila request dan saya akan berusaha mendapatkan best price untuk anda.

tapi kalau kau setakat nak bagi coklat atau kad, aku takde jual.

-xoxo-

1 u know that u love me:

Misbehave said...

aku sgt yakin aku bukan A & B! ;P

grammy-t.i sangat HOTTTTTTTTTTTTT!

valentine-laki aku ajak tgk upin n ipin boley?!! mencik!