CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

Valentine's? what's that??? ;p

seriously, aku tak tau pun tiket nak pegi jakarta tu rupe-rupenye murah nak mampos oke. rm247 return.


sib baiklah pn misbehave dh kawen, kalau tak mau aku haruk dia gi jakarta tu..

its cool to be 27, sebab kawan-kawan semua dah matang, dah kawin, or ada yang happy to be single. maka almost semua yang aku kenal tidak menyambut Valentine's. sukeeeee. hahahaha..

aku tak penah oke sambut V-day. dengan Raf*an tak penah, dengan...eh, sape ah nama ex aku kt jb tu? dengan paralyzer lagi la haram, dia mana nak amik tau tarikh ni semua. no telepon sendiri pun salah bagi kat orang.

dengan Fish? yang ini ada harapan jugak la, tp x sempat kott ;p

masa belajar dulu siapa takde date masa Valentine's day kire loser gile babi lah. sebab yang lain semua siap bawak balik bunga sejambak, ataupun teddy bear sebesar pintu rumah dan sebagainya.

maka sangat bongok kalau kau terperuk di dalam umah macam orang mati laki. mati kebendanya..memang takde laki pun kan

untuk mengelakkan kemaluan, tu dia bersiap-siap bagai, konon2 ada date ni. pakai baju paling mahal, mekap paling vogiu, perfume sekoyan..sekali pegi CC sajok. layan chatting. takpun game pacman. tak kesah beb, asalkan keluar umah and orang ingat pegi dating ok

agak2 ponggong dah nak melekat kat kerusi CC tu, balik la..jangan lupa beli la adiah untuk diri sendiri. lantakla kan bukan org tau.

hoi, aku tak penah buat ok..tp aku tau ada org buat niii. hehehehehe *gelak keji puaka*

Valentine's tahun ni aku macam biasa la kan, duduk umah laa..lagi nak tanya. tampa nak??

yang kelakarnya masa hr jumaat tu, aku tengah buat2 keje kat ofis, ada sms masuk

paralyzer to hotcocoa : happy valentine's to u

aku tengok kalendar..gilo, 13hb Valentine kejadahnya? so aku reply

hotcocoa to paralyzer : valentine's esok ok! haha ;p

paralyzer to hotcocoa : eh, ye ke. smlm saya tengok kat paper ada promo ape tah. salah la pulak. haha

hotcocoa to paralyzer : itu iklan lah. dah malu lah tu

paralyzer to hotcocoa : ahh, wateverrr ;p

haha lawak oke. dah memang jenis tak amik tau kan, pastu nak buat2 tau. bengong gile..

around 10pm, sms masuk

paralyzer to hotcocoa : jom keluar makan

hotcocoa to paralyzer : awak keje kan?


paralyzer to hotcocoa : lepas balik keje nnt la..dlm kul 12 lebih


hotcocoa to paralyzer : orait.

lepas tu aku blank..malam tu kan Valentine's eve. sure perempuan2 keluar dengan penuh bergaya, takkan aku nak pakai seluar pendek dengan seliper jepun je kottt. tak awesome lah aku nanti

so aku pakai lah top yang tidak kurang hebatnya..pastu aku terfikir 'ish..kang dia ingat aku nak goda dia pulak' so aku cover dengan cropped cardigan

aku memang berwawasan

kalau dah dasar gedik

around 1am, kitorg gi makan


paralyzer : apesal ramai orang ni

hotcocoa : arini kan valentine's


paralyzer : awak tau tak valentine's tu
..
hotcocoa : tau2..

paralyzer : haa, dalam khutbah jumaat pun ada cakap


hotcocoa : bila awak pegi smayang jumaat??


paralyzer : err abang arip yang cerita


bole??

so masa makan, aku bagi dia kad. actually kad thank you je..for jasa-jasa dia hantar aku gi klinik sume, plus selalu ajak makan :)

paralyzer : ehhh, apa ni..*sambil bukak kad* tima kasihhh. saya tak beli apa-apa untuk awak

hotcocoa : its ok, awak bayar la bil

haha. kad tu 6ringgit je ok. makan kene 30hengget. bijak kan aku? ;p

next day..zzzzzzzzzzz sampai pukul 12. hehe

-xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

anak ayam mak mmg bijak! hehehe..

kalo kita g jakarta aku x dpt bygkan,mcm kena stay 7 hari 6 mln je..;p

i mis pasar malam..eh silap, i mis our holidays together..*hugs*

eLLe said...

whoaa kau nak g jakarta ke beb?? best nya weyh. nak ikotttttt