CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 2, 2009

apekah?? - part2

tengah2 buat keje tadi, aku dapat sms. tengok2, owh dari paralyzer

'awak, saya mimpi cabut ubi dengan keledek, banyak tau..kat umah bos saya. ok nak sambung tido balik'


aku tak tahan gile nak gelak. ahahaha..apakah ini? perlu ke setiap petang aku dapat sms aneh? semalam dari Celcom, arini lak paralyzer


tu lah, asyik mengadap muka bos je mana la tak masuk sampai dalam mimpi. pulak tu minggu ni dia keje shift malam, suppose balik 8 pagi, tapi meleret sampai kul 10pagi. harus la overdose muka bos ok!

baik kau buat keje elok2, kang memang betul2 kau kene cabut ubi dengan keledek kat umah bos kau. ahahahaha ;p

-xoxo-

2 u know that u love me:

Unknown said...

dulu mmg slalu terbayang2 muka boss lama
sbb dia sgt annoying
rasa dlm mimpi tu nak je lepuk2 dia
*dlm mimpi je lah*

nak photog area JB ke
try lah my photog
ok gak keje dia..rege punaffordable lah

hotcocoa said...

hi dayu :) thanks to drop by

a'ah, skang gak i gi tgk blog u. ada kt situ eh?

:*