CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 21, 2009

down...down...down..

its my DOWN week..tension oh. almost everyday keje aku pegi klinik, pegi hospital, rebus air barli..remind suruh makan ubat, tanya progress sakit, makin ok ke tak

selagi penyakit dia tu tak sembuh, and selagi tak buat x-ray, aku memang susah hati..not to mention duit mengalir macam air sedangkan we need that money!

ko bayangkan lah dah la aku kene catu makanan, nampaknya lepas ni aku kene makan roti sapu kaya Auntie Rosie sajok oke. btw, aku nak bagitau kaya Auntie Rosie tu sedap, cuma manis sikit so paham-paham lah minum air masak banyak2 ye. kalau kencing manis kang jangan nak salahkan aku pulak

aku ni pulak mana bole pikir banyak2 kan, hamik kau, 3 bijik jerawat buat tayangan gala perdana kat pipi belah kiri. isk..

terasa sangat messy diri aku ni. rambut aku dah bape lama tak jumpa treatment. vitamin aku pun aku tak makan. kuku pun x potong. losyen jangan cakap la..takde maknanya aku nak tenyeh. aku mandi dengan sabun tu pun kira dah mulia abis

semalam aku pegi keje sebijik macam makcik. dengan baju kurung zaman tingkatan 4 aku. dengan muka x cukup tido sebab hari ahad dok kat hukm dari kul 10pm sampai 1am. sumpah tanak pegi situ dah lepas ni..macam haramm.

ini baru balik dari klinik, adalah seperti sakai

ini kat hukm. perlu ke senyum macam tu?? series aku rasa nak lempang

bandingkan rupa di saat-saat bahagia. ekekekeke

enuff said. sebenarnya sama jugak gitu muka aku tapi senonoh sikit la bubuh mekap kan. dah tau x cantek, kena la pandai2 menggunakan segala jenis bantuan.

hmm..rasa nak balik kampung tido kat celah ketiak mak aku. pasti bahagia...

-xoxo-

5 u know that u love me:

eLLe said...

kau demam teruk ke? takut nak tegur kat ym. kot2 kau busy. aku arini tak busy.. yahhuuuu.. ahaha..

makan ubat, minum bali, bla bla bla.. (bengang tak?) haha

Mohamad Nazmi Zaidi said...

ah. get well soon, you.

missmelancholy said...

ko yang sakit ker encek produser spa-q tu yang saket.pasal aku kenai sangat muncung dia tu..merdeka merdeka merdekaaaa...harus dilaungkan secara serak seperti ada kahak yang tsangku celah tekak.ahah

Unknown said...

ok jek aku tgk muka ko. menten cun jek!

beria jaga org sakit, kang ko plak yang lebih teruk dari org yg sakit tu! ekekke.

take care k~

hotcocoa said...

elle and jack : bukan saya yang sakit ye. tp biasalah kata drama queen, haruslah aku beria lebih ;p tq!

angel : ahahaha. bodo gile kan kecoh kt tepi pantai

hazzel : tu la aku memang semangat padi sikit. tq dear :)